ספאחיה: ידענו שזה הולך להיות משחק צמוד, אבל הניצחון הגיע לנו

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב הוריד קצת לחץ מהכתפיים לאחר ניצחון הליגה 86:95 על עירוני נהריה: "הרבע האחרון היה שחזור של מה שהיה נגד ירושלים". דשון תומאס: "אני שמח שהקבוצה סומכת עליי"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב נשמעו מעודדים לאחר הניצחון 86:95 על עירוני נהריה, שקטע רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות. הקבוצה בצהוב אמנם לא הרשימה, אבל דקות טובות בסיום הספיקו כדי להרים את הראש ולנצל את ההפסד של חולון כדי להיצמד אליה. ביום חמישי מחכה לה באסקוניה, ועם סיכוי קלוש להעפיל לפלייאוף ביורוליג מכבי תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה.

מאמן הקבוצה נבן ספאחיה אמר לאחר המשחק: "ציפיתי למשחק צמוד, ידענו שזה מה שהולך להיות. השחקנים שלנו הגיבו, נלחמו וזה מה שהביא את הניצחון. הרבע האחרון היה נראה כמו שחזור של המשחק נגד ירושלים, בסוף היינו טובים יותר והניצחון הגיע לנו".

על לוח הזמנים הצפוף: "הניצחון הגיע בזמן, זה הכל עניין של טיימינג. שיתפנו את הישראלים שלא קיבלו דקות מול פנאתינייקוס, הרבה מזה היה החלק המכריע בניצחון".

על המשחק הקרוב ביורוליג: "נגד באסקוניה נהיה בערך כמו שהיינו כל העונה ביורוליג, נשחק כדי לנצח ונילחם. זו אחת משלוש הקבוצות שמשחקות הכי טוב באירופה בקוצה האחרונה, צריך לדעת להתמודד מולה".

דשון תומאס.
דשון תומאס. "רק אם ניאבק כקבוצה ננצח את באסקוניה" (דני מרון)

דשון תומאס, שהצטיין עם 22 נקודות, שמח על שבירת הרצף הרע: "זה רגע משמח בשבילי. שיחקנו הגנה טובה בסוף וזה עבד. הקבוצה סומכת עליי, ואני שמח לקבל את זה. רצינו להוריד את ההרגשה הרעה מהכתף לפני המשחק מול באסקוניה, אבל הלחץ נמשך גם לאחר הניצחון. אנחנו צריכים להילחם במשחק הבא ביורוליג, רק אם ניאבק כקבוצה וכיחידים זה יעבוד לנו".

שי סגלוביץ', עוזר מאמן נהריה, אמר: "לא חדש שנגד מכבי לא מספיק לשחק 37 דקות טוב. יש להם כלים וידענו את זה, הגישה היתה אחרת. יש עוד הרבה משחקים שצריך לקחת, להישאר עם המחמאות בסוף לא מספיק. בסוף העבודה שלנו זה להביא ניצחונות. בשביל לנצח אנחנו צריכים לקבל תפוקה מלאה מכולם, ועל זה נעבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי