בשל תקלה במטוס: המשחק בין אילת לנס ציונה נדחה לשלישי בערב

שחקני נס ציונה חוגגים
שחקני נס ציונה חוגגים | לירון מולדובן

הטיסה לכיוון הדרום התעכבה והמנהלת החליטה לדחות את פתיחתו של המשחק בשעה וחצי, אולם הקבוצה הדרומית הסכימה לטענת נס ציונה והוחלט על דחייה ביממה. התוצאה: הקבוצות ייפגשו רק מחר, בשעה 20:00

(גודל טקסט)

משחק הליגה בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה, שאמור היה להתקיים הערב (שני) בשעה 19:00, נדחה למחר ב-20:00. הטיסה של עירוני נס ציונה לאילת התעכבה במשך מספר שעות בעקבות תקלה, ולאחר חיפושים נוספים לא נמצא מטוס חלופי. בתחילה דחתה מנהלת הליגה את פתיחת המשחק בשעה וחצי, אלא שאז התקבלה תלונה מצד נס ציונה שטענה לחוסר ספורטיביות ושהיא לא תוכל לשחק בצמוד כל כך לטיסה.

לאחר שיחות ובהסכמת ראשי אילת, הודיעה המנהלת בסופו של דבר שהמשחק יידחה למחר בשעה 20:00 – משמע דחייה של יותר מ-24 שעות. נכון לעכשיו, נס ציונה עדיין לא המריאה לדרום.

מדובר במשחק מהמחזור ה-22 שחותם את הסיבוב השני. אילת אמנם מובילה על נס ציונה בטבלה (שישי עם מאזן של 11:10, שביעית עם מאזן של 12:9) אלא שהקבוצה של נדב זילברשטיין במומנטום נהדר – ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, כולל על ירושלים, מכבי והפועל תל אביב.

הערב ייערכו עוד שני משחקים בליגת העל שיחתמו את הסיבוב השני: מכבי חיפה תארח את הפועל ירושלים (19:05) והאדומים יארחו (21:05) את הצהובים לדרבי תל אביבי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי