לא הצליחו להמריא: נס ציונה הפסידה באילת

זילברשטיין. ימשיך במחלקת הנוער
זילברשטיין. ימשיך במחלקת הנוער | צילום: עדי אבישי

במשחק שנדחה ב-24 שעות בעקבות תקלה במטוס, היו השחקנים של נדב זילברשטיין קרובים לניצחון ראשון אי פעם על הקבוצה הדרומית אך איבדו את הראש ברבע האחרון, 75:86 בסיום

(גודל טקסט)

 במשחק שנעל את המחזור ה-22 בליגת העל בכדורסל, ולמעשה את כל הסיבוב השני, אירחה הפועל אילת את עירוני נס ציונה מולה היא מחזיקה במאזן מדהים של 0:10. המשחק נדחה ב-24 מכיוון שבמטוס איתו היו אמורים להגיע האורחים לאילת אתמול התגלתה תקלה לפני ההמראה.


פתיחת המשחק הייתה שקולה והתוצאה בסיום הרבע הראשון הייתה 15:18 למקומיים. הרבע השני היה משוגע מבחינה התקפית לשתי הקבוצות (24:27 לנס ציונה ברבע הזה) ובסיום המחצית הלוח הראה שיוויון מוחלט: 42:42. המשחק המשיך להיות צמוד גם במחצית השנייה. היתרון עבר מצד לצד, הלחץ נתן אותותיו והשחקנים החטיאו מטווח השלוש והרבע נגמר 57:59 לאילת. ברבע האחרון נס ציונה הראתה סימני עייפות ואילת ברחה כבר ליתרון 11 ממנו לאורחים כבר לא הייתה אפשרות לחזור 75:86 לאילת בסיום.

מאמן המנצחת, שרון דרוקר, אמר בסיום: "מה שעשה את ההבדל ברבע ההאחרון היו האינטנסיביות והאחריות. אני יודע איך הקבוצה שלי צריכה להיראות ולשחק בכל משחק". מנגד, מאמן המפסידה נדב זילברשטיין היה מאוכזב: "אני חושב שלא שיחקנו טוב כל המשחק. שמרנו רע מאוד. אילת עשו עבודה טובה מאוד בהגנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי