שתפתח גם היא 2 קבוצות: ירושלים הפסידה להרצליה

ריצ'ארד האוול
ריצ'ארד האוול | אודי ציטיאט

הקבוצה מהבירה נכנעה 86:78 לאחר הארכה, קטש השתולל אחרי החמישית של האוול. אדריאן הצטיין (31 נק' ו-10 ריב'). ניצחון 5 רצוף לאשדוד שהובילה ב-20 הפרש ברבע ה-1, הביסה 79:97 את נס ציונה ועלתה למקום ה-3

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 שפתח את הסיבוב השלישי בליגת ווינר סל החל הערב (ראשון) עם שני משחקים. מכבי אשדוד הלוהטת ניצחה גם את עירוני נס ציונה והפועל ירושלים הפסידה בבית לבני הרצליה לאחר הארכה.

הפועל ירושלים – בני הרצליה 86:78 (לאחר הארכה)
שלושה ניצחונות ברציפות היו לעודד קטש, עד שהגיעה בני הרצליה. אותה קבוצה שניצחה אותו במשחקו הראשון בקדנציה המחודשת בבירה. גם אז זה היה בארנה.

האלופה הובילה בשבע הפרש בפתיחת הרבע הרביעי, אבל איבדה כיוון לאחר הרחקתו של ריצ'רד האוול, שגרמה לקטש לאבד את העשתונות ולהסתכן בהרחקה. טוריאן גרין קלע שלשה גדולה דקה לסיום הזמן החוקי, סטרטוס פרפרוגלו קר רוח כשל והחטיא מקו העונשין 18 שניות לסיום והמשחק הלך להארכה.

בחמש הדקות הנוספות ג'ף אדריאן ניצל את היעדרו של הסנטר המוביל באדום, השתלט על המשחק, סיים אותו עם 31 נקודות ו-10 ריבאונדים והיה הגורם המרכזי בניצחון המרשים של קבוצתו, שהתאוששה משני הפסדים רצופים ונצמדה למקום השמיני.

ג'ף אדריאן. משחק ענק (אודי ציטיאט)
ג'ף אדריאן. משחק ענק (אודי ציטיאט)

מכבי אשדוד – עירוני נס ציונה 79:97
הקבוצה של בראד גרינברג השיגה ניצחון חמישי ברציפות והיא ממשיכה להתבסס במקום הרביעי שיסדר לה את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף.

המאמן היהודי-אמריקאי הוכיח שלא צריך לבנות שתי קבוצות כדי לתת לישראלים לשחק. 39 נקודות סיפקו הצברים והמתאזרחים של הקבוצה הדרומית שכבר הובילה ב-20 הפרש במהלך הרבע הראשון ולא באמת אפשרה ליריבה לחזור. סק הנרי, שוב הוא, הצטיין עם 23 נקודות ו-10 אסיסטים.

דני גוט עם בנו גולן. אבא ניצח בדרבי המשפחתי (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)
דני גוט עם בנו גולן. אבא ניצח בדרבי המשפחתי (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

הקבוצה מהשפלה, שבשבוע שעבר איבדה את מקומה בשמינייה הראשונה, לא נראית טוב בפתיחת הסיבוב האחרון ותצטרך להתעשת במהירות כדי לא להסתבך שוב בקרב על הירידה. 28 נקודות של דקוואן קוק לא הספיקו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי