שלמה אייזיק: כבוד האדם קודם לתארים. האירוע הוא כבר היסטוריה

שלמה אייזיק עם איתן לנציאנו
שלמה אייזיק עם איתן לנציאנו | דני מרון

במסיבת עיתונאים מיוחדת התייחס בעלי הפועל חולון להחלטה לשחרר את גלן רייס ג'וניור מהקבוצה: "נחצו קווים אדומים, ההחלטה היתה מהירה". היו"ר איתן לנציאנו: "אין מקום לשחקן כזה בקבוצה"

(גודל טקסט)

פחות מיממה אחרי התקרית שהובילה לשחרורו של גלן רייס ג'וניור, הפועל חולון ערכה מסיבת עיתונאים בה נתנו התייחסות לאירוע הבעלים שלמה אייזיק, והיו"ר איתן לנציאנו.

דובר המועדון גדי רבינוביץ' פתח את מסיבת העיתונאים כשמסר פרטים יבשים על האירוע ועל החלטת ההנהלה בעקבותיו, ועדכן על מצבו הבריאותי של גיא פניני. לאחר מכן נתן את רשות הדיבור ליושב ראש הקבוצה.

לנציאנו: "כשהבאנו את גלן ידענו מה אנחנו מביאים. לא ציפינו למה שקרה אתמול אבל מבחינה מקצועית אני חושב שהצלחנו אותו, ולראייה התוצאות. הוא ייזכר כאחד השחקנים הטובים שהיו פה, אבל ברגע שעשה מה שעשה אתמול הוא חצה קו אדום ועל זה אי אפשר להבליג. סיימנו את ההתקשרות איתו באופן מיידי".

"הפועל חולון נשארת עם אותן מטרות, אנחנו עדיין במקום הראשון ולא מוותרים על אף תואר. אנחנו נפרדים מגלן בצער כשחקן, אבל יש לנו ערכים ואנחנו לא מועדון אחר ולא רוצים להיות מועדון אחר. שחקנים שרוצים לקחת אליפות יודעים שאין מקום לשחקן כזה בקבוצה. אנחנו נזכור אותו לתמיד כי הוא הביא לנו את הגביע במו ידיו, אבל זה לא מה שמשנה כרגע."

"אני לא חושב שהוא יתנצל", הוסיף לנציאנו. "לא אנחנו הגשנו את התלונה במשטרה ואני חושב שהוא ישחורר לביתו בקרוב. אני מרחם על גלן, זה לא משהו שהוא שולט עליו. אם היא לו ראש מסודר לא היינו פה, אבל לצערנו ככה הראש שלו עובד".

איך המועדון מתכוון למלא את העמדה של רייס ג'וניור: " אנחנו מחפשים מישהו שיחליף אותו, אבל לא ניקח כל אחד שירד מהמטוס. יש לנו משחק מאוד מאוד קשה ביום ראשון ואני מצפה שהקהל יגיע כדי לתמוך דווקא אחרי התקרית. אין שום סיבה שלא ניאבק על האליפות גם בלי רייס".

הבעלים שלמה אייזק: "מאוד חשוב לי להדגיש את העובדה שמסתכלים עלינו אלפי ילדים ומשפחות ולוקחים מאיתנו דוגמה. אתמול נחצו פה קווים וההחלטה היתה מהירה. צריך קודם כל להסתכל על כבוד האדם ולא על הצלחת, ואנחנו לא נקבל התנהגויות כאלה".

"מבחינתי האירוע הזה הוא כבר היסטוריה, אני מסתכל על המשחק הקרוב ועל הליגה." אמר אייזיק. "אני בטוח שמהאירוע הזה אנחנו נצמח, ורק נשתפר יותר במשחקים הבאים. יש לנו קבוצה מצוינת עם שחקנים מצוינים"

האם הקבוצה יצרה קשר עם השחקן מאז שחרורו, והאם הוא התנצל וביקש לחזור: "להחזיר אותו לקבוצה לא עומד בכלל על הפרק. אני גם לא קיבלתי פידבק מהשחקנים על המהלך ואני לא מצפה לקבל".

לשאלה כיצד יגיב המועדון אם קבוצה אחרת תחתים את רייס השיב אייזיק בנחרצות: "הוא לא ישחק בארץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי