המחליף של גלן רייס: ג'ורדן המילטון חתם בהפועל חולון

ג'ורדן המילטון
ג'ורדן המילטון | הפועל חולון

האמריקאי (27, 2.01) הצטרף עד סיום העונה ויחליף את הפורוורד שעזב בעקבות התקרית עם גיא פניני. שמיר: "שמח שהצלחנו למלא את העמדה שחסרה לנו בשחקן מוכשר, תודה לאוהדים על כל התמיכה בשבוע האחרון"

(גודל טקסט)

נמצא המחליף לגלן רייס ג'וניור: הפועל חולון הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הפורוורד ג'ורדן המילטון על חוזה עד סיום העונה. כבר בשבת צפוי שחקן הרכש לערוך את הופעת הבכורה במשחק הצמרת המסקרן מול מכבי אשדוד.

האמריקאי (27, 2.01), נבחר במקום ה-26 בדראפט 2011. שיחק במשך ארבע עונות ב-NBA שם העמיד ממוצעים של 5.5 נקודות ב- 12.8 דקות למשחק. לפני שנתיים, בעונת השיא שלו ב-NBA, רשם במדי ניו אורלינס 11.4 נקודות,5.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

לאחר אותן ארבע עונות עבר לשחק ברוסיה, במדי קרסני וולגוגרד בשורותיה העמיד ממוצעים של 12.2 נקודות ו-7.7 ריבאונדים ביורוקאפ ו-16.7 נקודות ו-7.7 ריבאונדים למשחק בליגת ה-VTB. העונה שיחק באושאק ספורטיף בליגה הטורקית שם קלע 13.5 נקודות, קטף 6.8 ריבאונדים ומסר 2.3 אסיסטים.

המאמן דן שמיר אמר: "אני שמח שהצלחנו למלא את העמדה החסרה שלנו בשחקן מוכשר, עם ניסיון ב-NBA ובאירופה, שיוכל לעזור לנו. תודה לאוהדים על כל התמיכה בשבוע האחרון, ואנחנו נצטרך את זה גם בשבועות הקרובים. זה בטח לא יהיה קל, אבל אני מקווה שנצליח בעזרת ג'ורדן וכל השחקנים הטובים שיש לנו להיות הקבוצה הטובה שאנחנו יכולים להיות, ולהביא עוד רגעים שמחים לכל מי שאוהב את הקבוצה".

גלן רייס ג'וניור. נמצא לו מחליף במהרה (אודי ציטיאט)
גלן רייס ג'וניור. נמצא לו מחליף במהרה (אודי ציטיאט)

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו הוסיף: "אנחנו שמחים על החתמתו של שחקן ברמתו של ג'ורדן שיגיע לעזור לנו להמשיך ולנסות לעמוד במטרות שלנו העונה וללכת עד הסוף בליגה ולהבטיח את מקומנו בליגת האלופות בעונה הבאה. אני גאה שהפועל חולון לקחה החלטה לא פשוטה לוותר על השחקן הטוב בליגה, משהו שלא מובן מאליו בכל מקום אחר. עשינו החלטה כואבת וקשה אבל לצערי גלן לא נתן לנו שום ברירה אחרת והעברנו מסר שהפועל חולון זה מועדון גדול עם ערכים ואופק. היום מתחיל עידן חדש ואני קורא לכל הקהל להבין אותנו ושאנו ממשיכים הלאה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי