שבת: חולון והמילטון ינסו למנוע מאשדוד ניצחון שמיני רצוף

גיא פניני וג'ו אלכסנדר
גיא פניני וג'ו אלכסנדר | עדי אבישי

המחזור ה-26 בליגת העל ייצא לדרך, כשהמוליכה הסגולה עם הרכש החדש, תארח את המפתיעה מהדרום. מכבי ראשון לציון תתארח בגן נר

(גודל טקסט)
שני משחקים יפתחו בשבת את המחזור ה-26 בליגת העל. מוליכת הטבלה הפועל חולון תציג את שחקן הרכש החדש שלה, ג'ורדן המילטון, ובתוך כך תקווה לעצור את רצף הניצחונות המדהים של מכבי אשדוד. מכבי ראשון לציון ומאמנה צביקה שרף יתארחו אצל גלבוע/גליל.

 

הפועל חולון – מכבי אשדוד (20:30)
הפועל חולון שבמקום הראשון בטבלת ליגת העל, כבר עם שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים. בקבוצה טרם התאוששו משחרורו של גלן רייס ג'וניור. מול אשדוד יערוך הופעת בכורה הרכש החדש ג'ורדן המילטון שהצטרף השבוע מאושאק הטורקית.


בניגוד לחולון, מכבי אשדוד נמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה מאז ומעולם בליגת העל עם שבעה ניצחונות רצופים מאז ההפסד בחולון בסיבוב השני, והיא במקום השלישי בטבלה. רצף ההצלחות של אשדוד מרשים לאור העובדה שהקבוצה שיחקה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים עם שלושה זרים או פחות. ג'רלד לי נמצא בספק גם למשחק נגד חולון.


הפועל גלבוע/גליל – מכבי ראשון לציון (20:25)
המארחים עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל שני ניצחונות חוץ גדולים על מכבי תל אביב והפועל חולון, ונראה שהם קרובים להבטיח את מקומם בפלייאוף. נגד ראשון לציון יש להם הזדמנות להשלים סוויפ עונתי על הכתומים.


הגעתו של צביקה שרף למכבי ראשון לציון, לא הצליחה להעלות את הקבוצה על דרך המלך, ואחרי ניצחון במשחק הבכורה של המאמן הוותיק הובסו הכתומים השבוע בנהריה. הקבוצה עדיין מקווה להיכנס לפלייאוף. מי שיחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק בגן נר הוא ג'ייסון סיגרס, שלא שיחק בשני משחקיו הראשונים של שרף. מארק טולפסן, שחזר לסגל לפני שבועיים אחרי פציעה בת חודשיים, שוב לא יירשם.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי