דיברתולומיאו וג'קסון חוזרים במכבי ת"א בקלאסיקו מול הפועל ירושלים

ג'ון דיברתולומיאו מכבי תל אביב מדים לבנים
ג'ון דיברתולומיאו מכבי תל אביב מדים לבנים | אודי ציטיאט

בולדן ופראחוסקי לא יתלבשו אצל ספאחיה (ראשון, 21:00). האדומים מקווים להשאיר בצד את הדיבורים סביב עתידו של אורי אלון ולהימנע מסוויפ עונתי מול היריבה הגדולה

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (ראשון, 21:00) עם המשחק בין שני המועדונים הכי גדולים שיש לנו בארץ – גם כשהם לא בשני המקומות הראשונים. שתי הקבוצות לא נמצאות בעונת השיא שלהם, בלשון המעטה, ונראה כי בתקופה האחרונה שתיהן מתעסקות פחות בכדורסל ויותר בכל מה שקורה מסביב.

המארחת, מכבי תל אביב, הודיעה כזכור לפני שלושה שבועות שהיא מתכוונת לבנות שני סגלים לקראת העונה הבאה: אחד לליגה הישראלית ואחד ליורוליג ומאז מתעסקת בעיקר בנושא הזה ובניסיונות להוכיח שהוא נחוץ. הקולות שעולים מהמועדון מדברים בעיקר על העובדה שמה שמפריע למועדון להצליח ביורוליג הוא החוק הרוסי, אבל בשני המשחקים האחרונים: הניצחון מול מכבי חיפה וההפסד מול גלבוע גליל הישראלים שותפו לדקות משמעותיות, אך לא שיחקו ברמה המצופה מהם. בשני מפגשי הליגה העונה מול הקבוצה מהבירה השחקנים של נבן ספאחיה ניצחו וירצו להשלים "סוויפ". "היה לנו שבוע אימונים מלא ואני מרוצה מזה. היה לנו מספיק זמן להתאמן ולנוח. סוף סוף אנחנו יכולים להתאמן עם אותו סגל ובהתאמה לחוק הרוסי", אמר המאמן לקראת המשחק. ארטיום פראחוסקי וג'ונה בולדן לא נרשמו למשחק, דיברתולומיאו יחזור אחרי שני משחקים בחוץ. גם פייר ג'קסון נרשם למשחק.

מנגד, הקבוצה של עודד קטש מגיעה דווקא אחרי הצלחה מקצועית מרשימה – ניצחון על הפועל חולון החזקה, אבל הפסד בדעת הקהל אחרי התנועה המגונה שעשה הבעלים אורי אלון לכיוון אוהדי הסגולים. בינתיים שמענו שהוא חושב על עזיבה כדי להתמקד בעסקיו הפרטיים ובקרוב יקבל החלטה רשמית.

בניצחון על חולון הלפרין קטע רצף של 16 משחקי ליגה בעמודת נקודות חד ספרתית כאשר קלע 16, האוול הוסיף 13 והקבוצה מקווה מאוד שהשניים ימשיכו ברצף כדי לעצור את רצף ההפסדים העונתי מול הצהובים. ההפסד בקלאסיקו הקודם מול מכבי תל אביב קבע את רצף ההפסדים האחרונים הארוך ביותר של האדומים העונה והעמיד אותו על שלושה, אבל מאז הם הפסידו רק בעוד משחק אחד – לבני הרצליה בהארכה. ניצחון יקרב את האלופה להבטחת אחד מארבעת המקומות הראשונים שמעניקים יתרון ביתיות בפלייאוף.

אורי אלון. מה יהיה איתו? (אודי ציטיאט)
אורי אלון. מה יהיה איתו? (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי