ספאחיה: פארגו לא בא במקום אף אחד, היה על פייר לחץ

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב ניתח את חזרתו של האקס אחרי הניצחון 82:86 על הפועל חולון: "מכיר את הליגה, צריכים אותו. ג'קסון עשה העונה דברים שהוא לא רגיל". דן שמיר על הזריקה האחרונה: "השחקנים החליטו ביניהם"

(גודל טקסט)

הפועל חולון ומכבי תל אביב נפגשו אמש (חמישי) בפעם השלישית בליגה העונה ואחרי שני ניצחונות של הסגולים, הצהובים נקמו ועלו למקום הראשון בטבלה עם 82:86. אמנם המקומיים נראו קצת יותר טוב משני המשחקים הקודמים, אך בכל זאת הפסידו בפעם הרביעית ברציפות, ירדו למקום השלישי והמאזן שלהם זהה לזה של מכבי אשדוד והפועל ירושלים. הצהובים לעומת זאת שכחו את שני ההפסדים הביתיים ועוד לפני שג'רמי פארגו, שינחת בארץ ביום ראשון, יצטרף, היא אותתה לליגה שהאליפות ממש לא אבודה עבודה.

מכבי תל אביב כאמור החתימה השבוע במפתיע את ג'רמי פארגו במה שנראה היה כצעד שעשוי לסיים את דרכו של פייר ג'קסון, שספג ביקורות על האכפתיות שלו מאז ההדחה מהיורוליג, ובתגובה הרכז קיבל אתמול 32 נקודות בהן קלע 17 נקודות ומסר 8 אסיסטים, כולל אחד שלושים שניות לסיום שהעלה את מכבי ליתרון ארבע נקודות. למרות זאת, אי אפשר להגיד בוודאות שהוא יישאר בקבוצה. פארגו בכל מקרה יקבל נתח מהדקות שלו ויהיה מעניין לראות איך שני שחקנים שרגילים שהקבוצה בנויה עליהם ומחזיקים באגו לא קטן יצליחו להסתדר.

נבן ספאחיה אמר בסיום: "מה שניצח לנו את המשחק זו המחצית השנייה בה ספגנו רק 32 נקודות. כמו שאמרתי לאורך כל העונה, יש לנו את היכולת בקבוצה. ג'רמי פארגו לא בא במקום או על מקום של מישהו, היום ראינו כמה פייר ג'קסון חשוב לנו. היה על ג'קסון הרבה לחץ העונה כי הוא היה צריך לעשות דברים שהוא לא היה רגיל. פארגו הגיע כי היינו צריכים עוד שחקן כמוהו והוא מכיר את הליגה, המועדון והאוהדים".


יצליח להסתדר עם פייר ג'קסון? פארגו (עדי אבישי)

הפועל חולון עברה את רף 80 הנקודות לראשונה מאז השחרור של גלן רייס ג'וניור ועשתה את זה הרבה בזכות המחליף שלו, ג'ורדן המילטון, שקלע 27 נקודות כולל שש שלשות, אבל דווקא את הזריקה המכריעה לקח טו הולוואי שהיה אמור לקחת את הקבוצה עליו אחרי העזיבה של רייס. דן שמיר עדיין לא הצליח לסדר את הקבוצה שלו לחלוטין מאז הטראומה. המילטון והולוואי היחידים שקלעו בספרות כפולות, ההתקפה לפעמים נראית תקועה וזה עוד בערב בו תמיר בלאט הבין שהוא צריך לקחת על עצמו את סידור המשחק וחילק שבעה אסיסטים.

המאמן המפסיד, דן שמיר, יודע שיש לו עוד עבודה לקראת השלבים המכריעים של העונה: "בהתחלה עשינו צעד חיובי מבחינת המשחק שלנו, אבל זה עדיין לא זה. לא דייקנו למרות שעשינו קצת יותר נקודות משני המשחקים האחרונים. אבל המשחק עדיין קצת תקוע. המילטון היה במשחק טוב אבל בהחלטה בין השחקנים הם החליטו שהולוואי ייקח את הזריקה האחרונה".


עדיין לא התגבר על הטראומה. דן שמיר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי