האלופה בקרב חשוב מול גליל, ראשל"צ בדרבי מול נס ציונה

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

המחזור ה-27 של ליגת ווינר סל ייפתח עם משחק צמרת בירושלים וקרב תחתית חשוב בשפלה. העונה הסדירה קרובה לסיום וכל ניצחון או הפסד יכול להיות משמעותי לקראת הפלייאוף

(גודל טקסט)

שני משחקים יפתחו מחר את המחזור ה-27 של ליגת ווינר סל ובלי לשים לב אנחנו קרובים מאוד לסיום העונה הסדירה, כך שכל ניצחון או הפסד הופך להיות משמעותי ביותר. הפועל ירושלים תארח את גלבוע/גליל, ראשון לציון תפגוש את נס ציונה לקרב תחתית חשוב.

הפועל ירושלים – גלבוע גליל
האלופה שנמצאת במומנטום טוב פוגשת את אחת הקבוצות החמות בליגה לקרב חשוב על הביתיות בפלייאוף. שני המפגשים הקודמים העונה הסתיימו בניצחונות לקבוצה הביתית וירושלים רוצה לשמור על הנתון הזה כדי להימנע מעונה נוספת בה היא מסיימת במאזן שלילי מו הצפוניים. במחזור הקודם גליל ניצחה בבית את נהריה, ירושלים בחוץ את מכבי חיפה.

רם אליאספור שהפך בזמן האחרון לאס של עודד קטש מהספסל רשם במחזור הקודם שיא עונתי בדקות (17) כשהשיא הקודם (13) היה מול גלבוע גליל בסיבוב הקודם. במחזור שעבר גליל חזרו מפיגור 20 כדי לנצח ואחד ממובילי הקאמבק היה טל קרפלס שנכנס בפיגור 18 בדקה השנייה של המחצית השנייה, שיחק ברציפות עד לסיום וסיים את המשחק במדד הפלוס-מינוס הגבוה במגרש: 23.

עודד קטש. נמצא בתקופה טובה (ערן לוף)
עודד קטש. נמצא בתקופה טובה (ערן לוף)



מכבי ראשון לציון – נס ציונה
שתי הקבוצות נמצאות בתקופה לא טובה ומגיעות עם שני הפסדים רצופים. ראשון לציון, שממזמן שכחה כבר מאפקט צביקה שרף, לא רשמה למשחק את ג'ייסון סיגרס שנראה בדרך החוצה מהקבוצה. ובכל זאת, הקבוצה מעיר היין ניצחה את נס ציונה כבר פעמיים בליגה ועוד פעם אחת בגביע העונה ורוצה לשמור על סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון.

הקבוצה של נדב זילברשטיין היא הדבר הכי לא צפוי בליגה. לצד ניצחונות על מכבי תל אביב (בחוץ) והפועל ירושלים והפועל תל אביב בבית, היא מפסידה לקבוצות כמו נהריה ובני הרצליה ולכן לא מצליחה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. עכשיו היא חייבת ניצחון כדי לא להסתבך יותר מדי בתחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי