רול: אין שום מצב שאשדוד הכי טובה בארץ, אנחנו הכי טובים

מייקל רול עם ג'ייק כהן
מייקל רול עם ג'ייק כהן | לירון מולדובן

במכבי תל אביב לא אהבו את ההפסד אמש, ספאחיה דווקא פירגן: "הם שיחקו כדורסל מעולה". המועדון הודיע שפארגו עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. המאמן המנצח גרינברג: "אוהב כדורסל יפה וככה אני בוחר שחקנים"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

אם חשבנו שניצחון החוץ של מכבי תל אביב על הפועל חולון בשבוע שעבר יוציא את הצהובים לדרך חדשה, כנראה שהתבדינו. הניצחון ההוא כנראה מעיד על החולשה של חולון כרגע, שאתמול הובסה מול הפועל תל אביב – היריבה הבאה של מכבי, והשחקנים של נבן ספאחיה, עדיין נטולי ג'רמי פארגו, נראו שוב כעדר ללא רועה בהפסד 86:79 למכבי אשדוד/ באר טובה. אגב פארגו, הבוקר (שני) הודיע המועדון שהגארד בן ה-32 עבר בהצללחה את הבדיקות הרפואיות.

ספאחיה, שתמיד מפרגן ליריבה שניצחה אותו ועשה את זה לא מעט פעמים העונה, הסביר: "הייתה לאשדוד הרבה יותר אנרגיה מאיתנו. הם שיחקו כדורסל מעולה. לא ידענו לנצל טעויות שלהם ולהוציא לפועל תרגילים שלנו. אני מבטיח שבמשחקים הבאים נתקן את הבעיות שיש לנו. מכבי אשדוד משחקת טוב ובאנרגיה מדהימה, אבל אנחנו הפסדנו את המשחק". על השילוב של פארגו הוסיף: "שימו לב שאחרי שלפייר ג'קסון היה משחק טוב בחולון, היום הוא היה בחוץ. אני יודע שזה נשמע כמו תירוץ, אבל המטרה שלנו עם ג'רמי היא לחזור ולהיות מכבי".

מייקל רול ניסה גם הוא להסביר את ההפסד: "הם ידעו מה לעשות מול כל פעולה שלנו. קלעו הרבה זריקות קשות, אבל אנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות. אנחנו לא יכולים לתת לעצמנו להיכנס לכאלה בורות. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהסתכל קדימה. אין שום מצב שמכבי אשדוד היא הקבוצה הטובה בארץ. אנחנו הקבוצה הטובה בארץ".

והיה גם צד מנצח, מאושר מאוד. מכבי אשדוד רושמת ניצחון ליגה תשיעי ברציפות, ממשיכה בקביעת השיא של עצמה, ורחוקה רק שני ניצחונות מסיבוב שלם ללא הפסד. אחד המצטיינים של התקופה האחרונה ומי שמתפתח להיות שחקן ישראלי משמעותי מאוד, נמרוד לוי, אמר: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה ומרגישים טוב. זורם לנו מדהים. זה לא סותר שנשחק ככה גם בהמשך ובמיוחד בפלייאוף. הראינו הרבה אופי היום מול קבוצה גדולה כמו מכבי. גם כשהם רצו ידענו לעצור את זה. מה שמיוחד בקבוצה הזו זה קודם כל בראד גרינברג. הוא גורם לחיבור מיוחד בין השחקנים".


גרינברג והשחקנים. "חבורה רעבה שעוד יכולה להשתפר" (לירון מולדובן)

גרינברג, שהוזכר לא מעט לאחרונה כמי שאולי יאמן את קבוצת הישראלים של מכבי תל אביב בעונה הבאה, הסביר גם הוא את הניצחון מהצד שלו: "אני חושב שהשחקנים אחראים לעונה ולקבוצה המדהימה שיש פה. הם מבינים מה העדיפות של להיות קבוצה על פני יחידים. למשל, למסור תמיד למי שפנוי ולא סתם לזרוק. הם משחקים הגנה כמו שצריך, לא סתם עומדים". בנוסף התייחס המאמן לסגנון המשחק המלהיב של קבוצתו: "אני אוהב שחקנים שאפשר לאמן ואוהבים לעבוד קשה. אני אוהב כדורסל יפה וככה אני בוחר את השחקנים שלי. אני רוצה להיות הכי טוב שאנחנו יכולים. יש לי חבורת שחקנים רעבה שעוד יכולה להשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי