יחיד סגולה: 82:83 דרמטי לעירוני נהריה על בני הרצליה

זיו, שולדבראנד
זיו, שולדבראנד | דני מרון

השלשה היחידה במשחק של יונתן שולדבראנד, 1.6 שניות לסיום, נתן לסגולים ניצחון חשוב מאוד בקרב התחתית מול החבורה של אריק שיבק, בו היתרון עבר מצד לצד 16 פעמים. 23 נקודות לאנתוני בארבר המצטיין במגרש

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

משחק רב תהפוכות נעל את המחזור ה-27 בליגת ווינר סל כשעירוני נהריה אירחה את בני הרצליה לקרב תחתית חשוב. היתרון עבר ללא הרף מקבוצה לקבוצה ובסופו של דבר שלשה של יונתן שולדבראנד 1.6 שניות לסיום נתנה 82:83 דרמטי מאוד לנהריה.

אולי אפשר להאשים את הלחץ ששתי הקבוצות היו בו אבל מכדור הביניים הראשון המשחק של שתי הקבוצות לא היה מסודר ורק שלוש דקות לסיום הרבע הראשון הקבוצות נכנסו לקצב קליעה סביר והוא הסתיים ביתרון 21:26 להרצליה.

ברבע השני אנתוני בארבר מנהריה לקח אחריות בהתקפה, קלע 17 נקודות רק ברבע הזה כולל ארבע שלשות והקבוצות ירדו להפסקה ביתרון מקומי 44:48. לא ברור מה אריק שיבק אמר לשחקניו במחצית אבל לרבע השלישי הם עלו עם הרבה מחויבות בהגנה, ספגו רק 10 נקודות וסיימה את הרבע ביתרון 58:68. את הרבע האחרון נהריה פתחה כמו שהרצליה פתחה את הקודם ורצה ל-1:8 מהיר.

שחקני נהריה חוגגים ניצחון חשוב מאוד (עדי אבישי)
שחקני נהריה חוגגים ניצחון חשוב מאוד (עדי אבישי)

ברבע האחרון היתרון עבר מצד לצד כמעט כל התקפה והכל התנקז לחצי הדקה האחרונה. הרצליה הובילה בשתי נקודות, ההתקפה של נהריה נראתה מבולבלת וסטוארט דגלאס הגיע לזריקה קשה ל-3 והחטיא. אנתוני בארבר המצטיין לקח ריבאונד התקפה מדהים, מסר ליונתן שולדבראנד שבלי לחשוב פעמיים צלף שלשה 1.6 שניות לסיום. בזמן שנותר טוריאן גרין החטיא מהצד השני ונתן את האות לחגיגות גדולות אצל נהריה לה מחכה קרב על החיים מול מכבי חיפה במחזור הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי