איבדו את זה: מכבי ת"א הפסידה להפועל אילת 69:74

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב מול הפועל תל אביב
נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב מול הפועל תל אביב | עדי אבישי

הקבוצה של נבן ספאחיה שמטה 13 הפרש במחצית השנייה ונכנעה לשחקנים של שרון דרוקר לאחר איבוד כדור גורלי של ג'קסון, 7 לפארגו בבכורה המחודשת. מסע ההיחלצות של חיפה נמשך, חולון חזרה לפסגה

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

שלושה משחקים נערכים הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-29 בליגת ווינר סל. מכבי תל אביב הפסידה בחוץ להפועל אילת, מסע ההיחלצות של מכבי חיפה נמשך עם ניצחון על בני הרצליה. כעת: הפועל חולון מול עירוני נהריה.

הפועל אילת – מכבי תל אביב 69:74
מה יהיה עם הקבוצה של נבן ספאחיה? למרות שהובילו כבר ב-13 נקודות במהלך המשחק, הצהובים איבדו את הראש, וגם את הכדור 18 פעמים במהלך המשחק, והפסידו עוד משחק שבדקות הסיום היה צמוד.

כמה צמוד? 27 שניות לסיום אילת הובילה בנקודה עם הכדור אצלה, פארגו, בבכורה המחודשת שלו בצהוב, ביצע עבירה על דרווין קיצ'ן שדייק רק פעם אחת מהקו. פייר ג'קסון יצא להתקפה מכריעה, אבל איבד את הכדור וביצע עבירה שנתנה לאילת עוד שתי נקודות מהקו. דיברתולומיאו שוב לא עשה כלום בהתקפה ואילת השלימה ניצחון מדהים 69:74.

דימיטריוס טרדוול להט עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים, ג'ורדן לויד קלע 21 למנצחים. אצל מכבי רול עם 14 נקודות וג'ייק כהן עם 13 היו סבירים, אבל ספאחיה לא יכול להשלים עם התצוגה של השחקנים שלו.

שרון דרוקר. השלים ניצחון מפיגור 13 (עדי אבישי)
שרון דרוקר. השלים ניצחון מפיגור 13 (עדי אבישי)

עירוני נהריה – הפועל חולון 86:75
אולי הסדר הטיעון שהשיג גלן רייס מול מנהלת הליגה וסיום הסאגה סביבו נתנו שקט להפועל חולון, כי הם חזרו לשחק את הכדורסל היציב והטוב שלהם ומחברים כבר ניצחון שני ברציפות ומסתכלים שוב על כל הליגה מלמעלה.

חולון הובילה לאורך כל המחצית הראשונה ולמרות רבע שלישי חלש בו איבדו את היתרון, ברבע האחרון הקבוצה חזרה לעצמה ושמרה על מרחק ביטחון מנהריה לכל אורכו. השחקנים של אריק אלפסי שוב מאוד מסובכים בתחתית והם במרחק ניצחון אחד בלבד ממכבי חיפה.

ג'ורדן המילטון שהגיע לקבוצה במקום רייס מתחיל להראות שמבחינה קבוצתית הוא אפילו טוב ממנו עם 23 נקודות ותשעה ריבאונדים, טו הולוואי הצטיין עם 26 נקודות משלו. אנתוני בארבר קלע 23 למפסידים, אבל יפתח זיו הוכיח שוב שהוא אחד הישראלים הטובים בליגה כרגע עם 14 נקודות ושישה אסיסטים


מכבי ראשון לציון – מכבי חיפה 92:79

למרות ניצחון ענק על בני הרצליה במחזור הקודם, צביקה שרף, שהגיע לראשון לציון כדי להילחם על המקום בפלייאוף, לא הצליח לשמור על המומנטום והקבוצה שלו ספגה הפסד משמעותי מאוד ממכבי חיפה, שמסבך אותה בתחתית. מנגד, ברק פלג ממשיך במה שנבנה לאט לאט כמסע קסם כנגד כל הסיכויים והוא עם ניצחון שני ברציפות.

אנחל רודריגז הפציץ 31 נקודות בשיא עונתי, דגן יבזורי ממשיך ביכולת הטובה מאז שפלג הגיע עם 18 משלו. לנגפורד תרם את הכמות הדי קבועה שלו עם 23, אבל הוא היחיד שתפקד אצל הכתומים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי