ג'קסון, רול ופרחוסקי מחוץ לסגל מכבי תל אביב מול נהריה

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | דני מרון

אחרי היכולת הרעה מול אילת, הצוות המקצועי החליט לוותר על הגארד בתקווה להכניס את פארגו לעניינים. אשדוד תקווה להמשיך במומנטום החיובי מול הפועל ת"א, קטש רוצה לעצור את הנפילה מול האקסית

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 ייערך מחר בליגת העל, כשהפועל גלבוע/גליל תארח את בני הרצליה, מכבי תל אביב את עירוני נהריה, מכבי אשדוד/באר טוביה תפגוש את הפועל תל אביב והפועל ירושלים תשחק מול הפועל אילת.

מכבי ת"א – עירוני נהריה (19:00)
עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, החבורה של נבן ספאחיה רוצה לצאת מהמומנטום השלילי ולהשלים סוויפ עונתי מול הקבוצה שנאבקת על חייה בליגה. הצוות המקצועי של הצהובים החליט שלא לרשום את מייקל רול, ארטיום פרחוסקי ובמפתיע גם את פייר ג'קסון, לאחר שבמשחק האחרון מול הפועל אילת הציג יכולת רעה מאוד שכללה שתי נקודות בלבד, שישה איבודי כדור בדקות קריטיות וכמה החטאות מזריקות קלות. בנוסף, שפת הגוף שלו במהלך אותו הפסד לא התקבלה בעין יפה אצל צוות האימון. במקביל, במכבי ת"א מקווים להכניס יותר ויותר את ג'רמי פארגו לעניינים לאחר שבבכורה המחודשת הוא שותף ל-22 דקות בהן רשם 7 נקודות ו-7 אסיסטים. נהריה מצידה לא רשמה את האקים ווריק.

מכבי אשדוד/באר טוביה – הפועל ת"א (20:55)
החבורה הלוהטת של של בראד גרינברג מגיעה אחרי 10 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים, כשההפסד היה בשבוע שעבר להפועל ירושלים. האורחת לעומתה, רשמה ניצחון 81:86 מרשים על הפועל ירושלים במחזור האחרון, וניצחון מחר עשוי להעלות אותה למקום החמישי. הסטטיסטיקה עומדת לטובת האשדודים, שלא הפסידו העונה להפועל תל אביב וניצחו את 12 משחקי הבית האחרונים שלהם בכל המסגרות.

הפועל ירושלים – הפועל אילת (21:05)
עודד קטש יקווה לנצח את הקבוצה אותה אותה אימן אשתקד, ולהימנע מהפסד שלישי בארבעה משחקים. בצד השני, האילתים מגיעים בכושר לא יציב, אבל גם אחרי 69:74 על מכבי תל אביב המשחק האחרון. שרון דרוקר ינסה ליצור רצף ניצחונות על חשבון הקבוצה אותה הוליך ב-2004 לזכיה היסטורית בגביע יול"ב, ולהימנע מסוויפ עונתי מול האדומים מהבירה.


קטש. יבלום את הנפילה? (ערן לוף)

הפועל גלבוע/גליל – בני הרצליה (18:45)
הרצליה מהמקום הלפני אחרון תרצה לעצור בגן נר רצף של שלושה הפסדים ולברוח לנועלת הטבלה מכבי חיפה ומצפה לה משימה לא פשוטה מול גלבוע/גליל שאומנם רשמה בשבוע שעבר את התבוסה הגדולה שלה העונה, 92:67 למכבי אשדוד, אך לפני כן רשמה לא פחות משבעה ניצחונות רצופים. אריק שיבק יכול להתעודד מכך שבשני המפגשים הקודמים העונה, המנצחת הייתה קבוצת החוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי