נוריס קול: היה קשה כשהדברים על המגרש לא היו בשליטתי

נוריס קול
נוריס קול | דני מרון

הגארד שהצטיין (21) בניצחון 87:94 על עירוני נהריה שמח שהוא מקבל את הקרדיט: "המאמנים יודעים למה אני מסוגל". ספאחיה: "המפתח לניצחון הוא תיאום בין ההגנה להתקפה. פארגו עדיין צריך להיכנס לכושר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יכולה קצת לנשום לאחר הניצחון אתמול (חמישי) על עירוני נהריה 87:94, שהעלה אותה למקום הראשון בטבלה על פני מכבי אשדוד. צמרת הטבלה ממשיכה להיות צמודה בעוד הקבוצות מתקרבות לסיום העונה הסדירה, ולכן כל ניצחון חשוב ומי שיודע את זה יותר טוב מכולם הוא מאמן הצהובים נבן ספאחיה.

ספאחיה אחר לאחר המשחק: "השינוי שלנו הגיע כשהשחקנים הבינו שצריך לשחק אגרסיבי. היה שינוי גם בהגנה, זה מה שהוביל לניצחון. אנחנו צריכים לשחק בתיאום בין ההגנה להתקפה, זה המפתח. ככה צריך לשחק במשך 40 דקות. היו לנו רק שבעה איבודים במשך כל המשחק וזה טוב. נוריס קול הוביל ועשה עבודה טובה, אבל הקבוצה לא בנויה על שחקן אחד. פארגו? עדיין צריך להתעורר ולהיכנס לכושר, אבל אין לי ספק שהוא יעזור לנו".

קול עצמו אמר: "שיחקנו משחק טוב לכל אורך הערב, אבל בדקות האחרונות יענו להתעלות וזה מה שנתן לנו את היתרון. היה קשה לראות שהפסדנו כשלא הייתי על המגרש, אבל אלה דברים שלא נמצאים בשליטתי. אני צריך לדעת מתי להיות מוכן בשביל שכשאני כן אשחק, אני אהיה שם בשביל הקבוצה. הפעם לדוגמה במחצית השנייה הובלתי כי זה מה שציפו ממני לעשות".

האם הצוות המקצועי סומך עליו: "המאמנים יודעים למה אני מסוגל. אני שחקן, אני עולה על המגרש ונותן מספרים, זה לא התפקיד שלי להתערב בהחלטות של המאמנים. אני חושב שהם יודעים מה אני יכול לתת אבל אני לא יודע מה הם רוצים לעשות".

נבן ספאחיה. נבן ספאחיה. "זה טוב שאיבדנו רק שבעה כדורים" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי