נס ציונה נשארה בליגה, מכבי ראשל"צ הסתבכה בתחתית

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | דני מרון

הפועל חולון התקשתה בבית מול השחקנים של צביקה שרף, אבל הגנה טובה בדקות האחרונות נתנה לה 80:82. הכתומים ניצחו את מכבי חיפה לראשונה ברוממה 76:89, הירוקים עדיין במקום האחרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגת העל בכדורסל נמשך היום (שישי) עם שני משחקים חשובים מאוד לתחתית הטבלה. הפועל חולון התקשתה מאוד מול מכבי ראשון לציון, אבל בסופו של דבר ניצחה 80:82 וסיבכה את הכתומים בתחתית, מכבי חיפה האחרונה אירחה את עירוני נס ציונה שניצחה לראשונה בהיסטוריה ברוממה 76:89.

הפועל חולון – מכבי ראשו לציון 80:82
כנראה שאפקט גלן רייס נשכח לחלוטין, כי הפועל חולון חוזרת לנצח משחקים ברצף. הפעם היא אירחה את ראשון לציון שרצתה מאוד לנצח כדי להתרחק מהתחתית ובזכות מחצית ראשונה נהדרת ירדה להפסקה ביתרון 37:45.

אבל לרבע השלישי עלתה רק קבוצה אחת, הפועל חולון שמה, שניצחה אותו 10:23 והגיעה לרבע האחרון ביתרון 55:60. הרבע האחרון היה נהדר התקפית אבל דווקא פעולה הגנתית – חטיפת כדור של טיישון תומאס מאבי בן שימול, נתנה לחולון את הניצחון. ג'ורדן המילטון, המחליף של רייס, קלע 25 ואסף 10 ריבאונדים. דרו קרופורד וקית' לנגפורד, עם 22 ו-20 נקודות בהתאמה, היו היחידים שהופיעו בשביל המפסידים.

שחקני הפועל חולון חוגגים (עודד קרני מנהלת הליגה)
שחקני הפועל חולון חוגגים (עודד קרני מנהלת הליגה)


מכבי חיפה – עירוני נס ציונה 89:76

עירוני נס ציונה יצאה למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה ברוממה, מקום בו לא ניצחה מעולם, וידעה שניצחון לא רק ישאיר אותה בליגה אלא גם יקרב אותה להשגת הכרטיס לפלייאוף העליון. זה בדיוק מה שהיא עשתה ובזכות מחצית שנייה התקפית נהדרת ניצחה 76:89, הירוקים נשארו במקום האחרון. קאליף ווייאט הפציץ 24 נקודות כולל ארבע שלשות, גולן גוט ניצל את ההיעדרות של דקוואן קוק וקלע 20.

אחרי רבע ראשון חלומי מבחינת הכתומים, שהסתיים ב-9:20 לאורחים, הירוקים החזירו כמעט באותו מטבע ניצחו את הרבע 13:25 וירדו למחצית ביתרון מינימלי 33:34. הרבע השלישי אומנם היה צמוד, אבל ברבע האחרון החבורה של נדב זילברשטיין שמה גז והביסה את מכבי חיפה. ברק פלג שניצח את שני המשחקים האחרונים ורצה להשוות את מאזן קבוצתו לעירוני נהריה יחפש ניצחון נוסף במקום אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי