פארגו: כבר הודעתי למאמן שאני יכול לשחק 40 דקות

פארגו
פארגו | עדי אבישי

הרכש החדש/ישן שהצטיין בניצחון 95:98 של מכבי תל אביב על עירוני נס ציונה עם 26 נקודות שימח את האוהדים: "לקח לי זמן להשתלב, אבל אני בכושר". ספאחיה: "מצאנו את השחקנים. התקרית עם שגב? לא ראיתי מה היה שם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נשארה במקום הראשון אחרי משחק מותח בסיומו ניצחה 95:98 את עירוני נס ציונה, בעיקר בזכות רבע רביעי גדול של ג'רמי פארגו. השחקן שחזר לקבוצה קלע 26 נקודות, מתוכן 20 ברבע האחרון, שהיו קריטיות לניצחון. פארגו אמר לאחר המשחק: היה לנו משחק טוב. המשכנו את העבודה הטובה לפני הפלייאוף. התקשינו מההתחלה אבל טוב שעשינו התאמות וידענו לחזור מהפיגור"

"המשחק הלך לכיווני ברבע האחרון ואני שמח", הוסיף הגארד, "לוקח זמן להשתלב ואני עדיין עושה את זה. לא משנה מי לוקח את הכדור, העיקר שמשחקים טוב. לא משנה לי מי הגארד הפותח. יש הרבה שחקנים טובים בקבוצה. כרכז אתה רוצה את כולם טובים. כבר עכשיו אני יכול לשחק 40 דקות"

מאמן הצהובים נבן ספאחיה התייחס לתקרית בה איתי שגב ירד בבדמעות לחדר ההלבשה, אך הודה שלא ידע מה קורה באותו זמן: "רק בראיון אחרי המשחק שמעתי שקרה משהו עם איתי שגב. כדורסל זה משחק אינטנסיבי. צעקות וריבים יש בחדר ההלבשה כל הזמן. סוף סוף מצאנו את השחקנים שיודעים לחזור למשחק ולגמור משחקים טוב"

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "אנחנו קבוצה של יותר מדי עליות וירידות והיום זה היה לרעתנו. החטאנו כמה זריקות טובות שיכלו לשנות את המשחק וחבל."

ספאחיה.
ספאחיה. "כדורסל זה משחק אינטנסיבי" (עדי אבישי)

פרנקו: החוק הרוסי לא ספורטיבי
הפועל תל אביב ניצחה את הפועל אילת 76:81, ומאמנה דני פרנקו שמח בסיום: "היו לנו דקות מעולות היום, באנו עם אנרגיות טובות. חששתי מאוד לפני המשחק, אבל עשינו עבודה טוב בשני צידי המגרש. אילת קבוצה טובה, ברגע שנתנו להם להרגיש טיפה יותר נוח לא היה להם מה להפסיד והם הצליחו לחזור למשחק".

"אנחנו צריכים לדעת להרוג משחקים כאלה, עשינו כמה מהלכים פזיזים. עשינו החלטות טובות במאני טיים כשהיה צמוד בסוף", הוסיף פרנקו, "אני מאוד מרוצה. היו חששות לפני המשחק, הישראלים קצת עסוקים עכשיו בעניינים שלהם וחששתי שיהיה חוסר ריכוז. אני גאה בהם שהם ריסקו את כל החששות שלי מהשנייה הראשונה של המשחק"

פרנקו.
פרנקו. "גאה בישראלים ששיחקו למרות מה שעובר עליהם" (דני מרון)

ובקשר לישראלים, פרנקו התייחס לסכסוך של המנהלת וארגון השחקנים: "אני נגד החוק הרוסי, הוא לא ספורטיבי. אני בעד ארבעה זרים בקבוצה. חבל לי שתהיה שביתה, אפשר להגיע ברוח טובה להסדרים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי