הפועל חולון תארח את הפועל אילת, הפועל ירושלים את גלבוע גליל

עודד קטש
עודד קטש | ערן לוף

אחרי שסדרות רבע גמר הפלייאוף יצאו לדרך עם המשחקים של מכבי והפועל תל אביב, גם הקבוצות של דן שמיר ועודד קטש יתחילו את המסע אל עבר צלחת האליפות

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

אחרי המשחקים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב, פלייאוף ליגת העל בכדורסל ימשיך מחר (רביעי) כשהפועל חולון תארח את הפועל אילת והפועל ירושלים תשחק נגד גלבוע גליל.

הפועל חולון – הפועל אילת
מה לא עבר העונה על הפועל חולון? החבורה של דן שמיר הייתה הקבוצה הטובה בישראל בשני הסיבובים הראשונים, הובילה רוב הזמן את הטבלה, לקחה את גביע המדינה והכל בזכות איש אחד – גלן רייס. אלא שאז הגיע העימות עם גיא פניני והדחתו של האמריקאי מהקבוצה. חולון התחילה להפסיד, לאחר מכן התייצבה וביום ראשון בסך הכל הייתה צריכה לנצח את מכבי חיפה שכבר ירדה ליגה כדי לסיים בפסגה.

אבל היא כשלה במשימה ובמקום יריבה נוחה כמו נס ציונה, היא קיבלה את הפועל אילת לשם תצטרך להגיע לפחות פעם אחת, ובסדרה כל כך צפופה זה משמעותי. בעונה הסדירה אילת דווקא מחזיקה ביתרון 1:2, אבל אחד הניצחונות היה אי שם במחזור השני. הפועל חולון אולי תתעודד מהעובדה שבשלוש מחמש העונות האחרונות מי שעברה את אילת בפלייאוף המשיכה עד לזכייה באליפות.


ניצחון בסדרה מול אילת יסלול את הדרך לאליפות? פניני (אודי ציטיאט)

הפועל ירושלים – גלבוע גליל
כמו שעודד קטש הצהיר בעצמו לאחר סיום העונה הסדירה, האלופה יודעת שהיא קיבלה את אחת היריבות העיקשות והקשות ביותר שאפשר להגריל בפלייאוף ולא משנה באיזה מקום היא סיימה את העונה הסדירה. גלבוע גליל מציגה בכל מצב לחימה בשני צידי המגרש וכבר ניצחה העונה את מכבי תל אביב ואת ירושלים עצמה במגרשיהן הביתיים.

בעונה הסדירה לשחקנים של אריאל בית הלחמי יש יתרון 1:2 על אלה של עודד קטש, אבל ירושלים מחזיקה ביתרון של 0:3 בסדרות פלייאוף על גלבוע גליל. מי שינסה לשנות את המצב הוא זאק לידיי שקולע העונה מול ירושלים בממוצע של 24 נקודות למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי