טורניר כדורסל לחיזוק עוטף עזה במכללת ספיר

טורניר כדורסל
טורניר כדורסל | האתר הרשמי

אגודת הסטודנטים הגתה רעיון אליו נרתמו מוסדות מכל הארץ: משחקים למען תושבי ותלמידי האזור. ההתחממות אמנם צמצמה את מספר המשתתפים, אך האירוע יתקיים. הפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)

בימים בהם עוטף עזה נמצא בכותרות בעיקר בשל נפילות טילים ואירועים ביטחוניים, כיף לשמוע על יוזמות שבאות לחזק את האזור ולהכניס אופטימיות. חן רבי, תלמיד מגמת התקשורת במכללת ספיר וראש מדור הספורט של אגודת הסטודנטים של המכללה, יזם טורניר כדורסל יחיד מסוגו שיביא סטודנטים מכל הארץ במכללה שממוקמת במועצה אזורית שער הנגב ומטרתו חיזוק הרוח והקשר של תושבי כל הארץ לעוטף עזה.

בתוך כשבוע בלבד נרתמו ליוזמה אגודות סטודנטים מכל הארץ שביקשו לקחת חלק. הגדילו לעשות אגודת הסטודנטים של הטכניון כשהציעה לממן אוטובוס שיאסוף תלמידים מאזור הצפון. ההתחממות הביטחונית שהתרחשה בשבוע שעבר הרתיעה והגבירו את החששות אצל המשתתפים, ואצל הקהל, והרבה אגודות ביטלו את השתתפותן.

הטורניר בכל זאת יתקיים מחר (שלישי, 18:00) במכללה והוגה הרעיון מספר על מי שכן ישתתפו ועל אופי הטורניר: "מי שכן יגיעו הם סמינר הקיבוצים, הטכניון, מכללת קיי ובן גוריון השכנים שלנו. יהיה טורניר נשים וגברים, ארבע קבוצות בכל מגדר. משחקים 3*3 בשלב בתים, חצי גמר וגמר. אנחנו נזכיר את אברה מנגיסטו שנמצא בעזה ואנחנו רוצים שיזכרו אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי