למרות ההתנצלות: איגוד הכדורסל יעמיד את המילטון לדין

ג'ורדן המילטון
ג'ורדן המילטון | אודי ציטיאט

על אף שהפורוורד ביקש סליחה מעמית שמחון לאחר תקרית היריקה, האיגוד הודיע כי הוא יישפט בגין הפרת סדר. חולון תפגוש מחר את אילת כשניצחון יעלה אותה לפיינל פור, הפועל ירושלים רוצה לעלות מול גלבוע/גליל

(גודל טקסט)

פלייאוף רבע גמר ליגת העל יימשך מחר (שלישי) עם מה שמתברר כצד היותר דרמטי וצמוד של המשחקים. הפועל אילת תארח את הפועל חולון ותנסה לשחזר את ההצגה שנתנה באולם בגין במשחק השני כדי להבטיח משחק חמישי וקובע, גלבוע גליל חייבת לשמור לראשונה בסדרה מבחינתה על הביתיות כדי לחזור למשחק חמישי בירושלים מול האלופה. איגוד הכדורסל הודיע כי הפועל תל אביב תעמוד לדין באשמת התנהגות בלתי ספורטיבית בשל התנהגות האוהדים, שבין השאר זרקו חפצים מהיציע, גם במשחק הראשון וגם במשחק השני.

הפועל אילת – הפועל חולון (19:00)
כאמור, המשחק הטוב ביותר של אילת בסדרה היה בפעם הקודמת בה הקבוצות נפגשו באולם בגין. הקבוצה הגיעה ל-100 נקודות, שלטה בקצב לכל אורך המשחק והוכיחה שהיא יכולה לעשות הרבה צרות להפועל חולון. הפעם הלחץ גדול הרבה יותר מכיוון שהשחקנים של שרון דרוקר יודעים שהפסד יסיים עבורם את העונה.

בפעמיים הקודמות שאילת נקלעה לפיגור 2:1, היא הצליחה לנצח במשחק הרביעי. לפני שלוש שנים, מול מכבי תל אביב, היא השלימה מהפך וניצחה גם במשחק החמישי. בפעמיים הקודמות שחולון התארחה העונה באילת היא הובסה – בעונה הסדירה ב-15 נקודות ובמשחק השני בסדרה ב-14 נקודות. טיישון תומאס, שהפך למשמעותי הרבה יותר בחולון לאחר שחרור גלן רייס, הופיע לא מוכן לסדרה. במשחק הראשון הוא לא קלע ויצא בחמש עבירות בשמונה דקות משחק בלבד, בשני המשחקים מאז הוא נכנס לקצב עם ממוצע של 14.5 נקודות למשחק ומדד 22. חולון צריכה יכולת גבוהה ממנו כדי להמשיך.

חולון הייתה הרבה יותר רגועה במשחק השלישי, בטח אחרי ההתנצלות של ג'ורדן המילטון על תקרית היריקה המכוערת על עמית שמחון. ביום רביעי תתכנס ועדת המשמעת של המנהלת כדי להחליט אם השחקן צריך להיענש מעבר לקנס שכבר ספג, אך האיגוד הודיע שהמילטון יעמוד לדין בעקבות היריקה על עמית שמחון באשמת התנהגות בלתי ספורטיבית, העלבת שופטי המשחק והפרת סדר.

טיישון תומאס. חולון צריכה אותו בכושר (אתר מנהלת הליגה)
טיישון תומאס. חולון צריכה אותו בכושר (אתר מנהלת הליגה)

גלבוע גליל – הפועל ירושלים (21:45)
איזו סדרה הפכפכה. בשני המשחקים הראשונים כל קבוצה הוכיחה שהיא יכולה לנצח בחוץ, במשחק השלישי גלבוע גליל לא הייתה רחוקה מלעשות זאת פעם נוספת אבל הפועל ירושלים התעשתה בהארכה ושמרה לראשונה בסדרה על הביתיות. עכשיו השחקנים של עודד קטש מחפשים ניצחון חוץ שני בסדרה כדי להבטיח עלייה לפיינל פור בפעם הרביעית ברציפות. אצל גליל, אלייז'ה ג'ונסון שלא נרשם לשני המשחקים הראשונים בסדרה נתן משחק ענק בשלישי כשקלע 26 נקודות במחצית השנייה, הוא נרשם גם למשחק הרביעי.

ריצ'ארד האוול נמצא בכושר מעולה בירושלים וגם בהפסד הביתי במשחק הראשון היה היחיד שתפקד בקבוצה מהבירה. הוא נבחר למצטיין הסיבוב השלישי בפלייאוף, בו קבע שיא עונתי של 24 נקודות ומדד 31 (במשחק שהסתיים בהפרש שתי נקודות!). יש לו ממוצע של 18.3 נקודות בפלייאוף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי