דני פרנקו: באתי להפועל כי ידעתי שנוכל לעלות לפיינל פור

דני פרנקו
דני פרנקו | עדי אבישי

למאמן הפועל תל אביב היו רק דברים טובים להגיד לאחר הניצחון 74:79 על מכבי אשדוד, שהעלה את קבוצתו לפיינל פור ראשון מאז 2005: "כבר לא יכולים לחכות". בראד גרינברג: "לא יצאנו מהשביתה כמו שצריך"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב העפילה אתמול (שני) לפיינל פור במתכונתו הנוכחית לראשונה מאז הוקמה מחדש. בחצי הגמר, שישוחק ביום ראשון, היא תפגוש את היריבה המרה מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים. השחקנים של דני פרנקו הפגינו סדרה ברמה גבוהה מאוד מול מכבי אשדוד שסיימה את העונה הסדירה במקום ליגה אחד מעליה וניצחו שלושה משחקים רצופים אחרי הפסד בהארכה במשחק הראשון.

"כולם כבר חושבים על השבוע הבא. אם לא הייתי חושב שהייתי יכול לעלות לפיינל פור לא הייתי בא להפועל. אני גאה בשחקנים שמול קבוצה כמו אשדוד, שחששנו ממנה מאוד לפני שהתחילה הסדרה, הציגו כדורסל טוב וניצחו", אמר מאמן הפועל דני פרנקו.

תומר גינת החמיא למועדון: "זה לא מקום רגיל. האוהדים הם חלק גדול ומיוחד מהמועדון הזה. יש לנו עכשיו כמה ימים לנוח ואני מקווה שנגיע מוכנים למשחק מול מכבי".

בצד המפסיד והמאוכזב, מאמן אשדוד בראד גרינברג סיכם: "זו עונה של הרבה רגעים גדולים ויפים – בליגה, בגביע ובפלייאוף, אבל בסופו של דבר יצאנו קצת מאוכזבים. הפועל שיחקו יותר טוב מאיתנו בסדרה הזו. לא יצאנו מהשביתה כמו שצריך. אני מקווה שאחזור לישראל". המאמן יפתח את אימוני נבחרת קוסובו לקראת משחקי מוקדמות הגביע העולמי בתאריך המקורי של חצי גמר הפיינל פור, ה-11.6.

גרינברג ופרנקו.
גרינברג ופרנקו. "היו הרבה רגעים יפים העונה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי