טיוס: "רוצים אליפות". אוהד נעצר, שניים נוספים עוכבו

אלכס טיוס
אלכס טיוס | עדי אבישי

הסנטר סיכם את ה-74:98 הגדול על הפועל תל אביב בחצי גמר הפיינל פור: "רצינו לנצח בדרבי". ספאחיה: "לא היה להם צ'אנס בחצי השני". מנהלת הליגה הודיעה: "אוהדי שתי הקבוצות הפרו את התנאים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב דרסה הערב (ראשון) את הפועל תל אביב 74:98 בהיכל ועלתה לגמר הפיינל פור לראשונה מאז 2014. כעת תמתין המנצחת לראות מי תנצח מחר בחצי הגמר השני בין הפועל ירושלים להפועל חולון ותתמודד מולה בגמר שייערך ביום חמישי הקרוב. בסיום המשחק חגגו הצהובים עם הקהל במשך דקות ארוכות, גם הקהל האדום נותר במקומו והודה לשחקניו על המאמץ.

בסיום המשחק עשרות אוהדי הפועל תל אביב התעמתו עם שוטרים מחוץ לשער 11. מנהלת הליגה פרסמה הודעה בעקבות האירועים: "אוהדי שתי הקבוצות הערב הפרו את התנאים אשר הוצבו על ידי המשטרה והוסכמו על ידי הנהלות הקבוצות והאוהדים. בין השאר דגל הפריסה של אוהדי מכבי ת"א והדלקת והשלכת אבוקות על ידי אוהדי הפועל ת"א תוך כדי סיכון חיי אדם. המנהלת ומשטרת ישראל יעמדו בתוקף כי התנאים למשחק מחר ולמשחק הגמר ביום חמישי יישארו כפי שהיו הערב והמשטרה תדאג לאכוף אותם ביתר שאת. במהלך המשחק הערב נעצר חשוד בהשלכת אבוקה, עוכבו שני חשודים בגין תקיפה והורחקו מהמשחק ארבעה אוהדים בגין שכרות". 

אלכס טיוס שהצטיין עם 18 נקודות ותשעה ריבאונדים אמר בסיום: "אני לא מרגיש עייף למרות ששיחקתי 35 דקות. עשיתי את כל מה שאני יכול בשביל לעזור לקבוצה. רצינו לנצח בדרבי ולשלוט בעיר ועכשיו אנחנו רוצים לזכות באליפות. כולם היו טובים, הגענו מוכנים והניצחון הזה מוקדש לאוהדים שלנו".


ממתינים למנצחת בין ירושלים לחולון. קול וטיוס (עדי אבישי)

נבן ספאחיה סיכם: "אני רוצה לתת להפועל תל אביב קרדיט על מה שהם עשו ב-20 הדקות הראשונות מבחינה התקפית. הליגה הזו כל כך טובה ותחרותית וכמו שאמרתי כל כך הרבה פעמים, זה לא תלוי רק במכבי. אני רוצה לברך את הצוות ואת השחקנים שלי. הגענו מוכנים למשחק, עשינו הרבה התאמות, לא היה להם צ'אנס מול ההגנה שלנו בחצי השני. אם היינו שומרים טוב יותר על הכדור, התוצאה הייתה גבוהה יותר".

על אלכס טיוס: "אם אני שם שחקן על המגרש, אני תמיד מצפה ממנו לתוצרת. אנחנו נלך לנוח עכשיו, ננתח את הניצחון, נראה מה עשינו טוב ומה עשינו לא טוב ונתכונן כמו שצריך למי שתגיע בגמר. היום עשינו התאמות מבחינת אגרסיביות ובכישרון אנחנו הרבה יותר טובים מהם".


"אם היינו שומרים טוב יותר על הכדור, התוצאה הייתה גבוהה יותר" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי