פרנקו: כואב לי, חבל, לא היינו במשחק מהרגע הראשון

דני פרנקו
דני פרנקו | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב לא הסתיר את האכזבה אחרי ההפסד 98:74 למכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור: "לא יכולים לעמוד איתם בקרב התקפה". גינת צייץ: "אני אחלום לנצח". החלו ההכנות לעונה הבאה

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב נוצחה אתמול (ראשון) 98:74 בהיכל מול היריבה העירונית ונעצרה בחצי גמר הפיינל פור. דני פרנקו המאוכזב נשמע כאוב בסיום: "לא היינו במשחק מהרבע הראשון, זו הייתה התחושה שקיבלתי מהצד. אנחנו לא יכולים עם הכלים שיש לנו לעמוד עם מכבי בקרב התקפה. משהו בקצב שלנו לא עבד. שום דבר לא התפתח בשביל שנהיה בעמדת ניצחון היום. כואב לי, חבל. הייתי בקבוצות עם קהלים, הייתה כאן אווירה מדהימה, תצוגה גדולה מאוד, תצוגה ספורטיבית".


אני אחלום לנצח @HapoelTLVBC

— Tomer Ginat (@TomerGinat) June 10, 2018


התחושות של השחקנים: "החבר'ה בחדר ההלבשה עצובים מאוד וחבל לי עליהם. מאוד רצינו ולפעמים שאתה רוצה יותר מידי אתה יוצא מהתבנית שלך. אני מאוד אוהב את השחקנים והם אוהבים אחד את השני. עשינו דברים יפים העונה ועכשיו אנחנו צריכים לדאוג שהקבוצה שלנו, שעשתה היסטוריה, תדע לקחת את העונה הזו ולשים אותה בצד. בלי לדבר יותר מידי, צריך להישאר צנועים, לעבוד קשה ולנסות להביא את הפועל תל אביב לפה בעונה הבאה עם קצת יותר ניסיון במטרה לעשות תוצאה יותר טובה".


העונה שעברה על המועדון: "אני לא רוצה להכליל, אבל יש לנו נטייה כל הזמן להגיד מה לא ולא מה כן. עשינו דברים גדולים, אבל זה עדיין קצת קרוב מידי למשחק בשביל לדבר על זה. לא נתקלנו במשהו כמו קול ופארגו היום. המספרים שמכבי עושה בחודש האחרון, לא נתקלנו בזה. מצד שני, גם באיך שהפועל תל אביב שיחקה היום עדיין לא נתקלנו. היינו צריכים להיות ביכולת שיא וזה לא קרה. הייתה הרבה התרגשות והרבה רצון. לפעמים כשרוצים כל כך זה לא יוצא. החוכמה של הפועל עכשיו זה לקחת את היום הזה, ולדאוג שהיא תהיה חבורה קבועה בפיינל פור בעתיד".



"הייתי בקבוצות עם קהלים, הייתה כאן אווירה מדהימה, תצוגה גדולה מאוד" (עדי אבישי)


בקבוצה מתחילים כבר לחשוב על העונה הבאה ומבינים כי יבוצעו שינויים גדולים בסגל הקבוצה, אך מקווים קודם כל לשמור על המאמן. לפרנקו חוזה לעונה הבאה וההנהלה רוצה לראות אותו ממשיך.  זהו רצון שני הצדדים גם לאחר ההפסד בחצי הגמר. שני שחקנים שיישארו בוודאות הם הקפטן רביב לימונד ותומר גינת (שניהם עם חוזים). לרפי מנקו יש אופציה להישאר או לחזור להפועל ירושלים. בעבר היה נראה כי מערכת היחסים הקרובה שלו עם עודד קטש תחזיר אותו לפיס ארנה, לא בטוח שזה המצב כעת.


ג'רל מקניל, טוני גפני וטיי מקי יכולים להשיג כנראה חוזים טובים יותר בליגות אחרות. מאט האוורד מבחינה כספית יכול להישאר, אבל לאור הפציעות הרבות שחווה, בהפועל ת"א לא ששים להחתימו. קשה לראות את הזרים נשארים. מקניל עצמו אמר: "זה מקום מיוחד מאוד, אני מאוד אוהב את המדינה הזאת, האוהדים והארגון. כרגע אקח כמה ימים כדי לעכל את מה שקרה. בפגרה נראה מה יהיה ואז נקבל החלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי