מכבי ת"א דורשת חידוש מנוי עבור כרטיס לגמר

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | עדי אבישי

מכירת הכרטיסים לאירוע השיא של הכדורסל הישראלי החלה עבור העולה הראשונה לגמר והקבוצה החליטה להקצות את הכמות בקדימות לאלה שירכשו מנוי לעונה הבאה. מהמועדון נמסר: "מדובר בקדימות למנויים של העונה הנוכחית"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החלה לפני שעה קלה את מכירת הכרטיסים לגמר הפיינל פור. לרשות הקבוצה עומדים 4,000 כרטיסים ואוהדיה כועסים על ההחלטה לתת עדיפות במכירה לקהל שכבר חידש את המינוי לקראת עונת המשחקים הבאה.

חשוב לזכור שהקבוצה הכריזה על פיצול הסגל בעונה הבאה למקומי ויורוליג ולכן הרבה מהאוהדים עדיין לא החליטו האם לחדש מנוי לעונה הבאה. עכשיו מתברר שכדי לצפות בקבוצתם זוכה, אולי, באליפות ראשונה אחרי שלוש שנים, האוהדים חייבים לחדש או לרכוש מנוי לעונה הבאה.

במועדון העדיפו שלא להגיב בשלב זה ורק הבהירו כי בשל מיעוט הכרטיסים אותם קיבלו הקבוצה, היא הייתה מחויבת לבצע מנגנון תיעדוף מסוים. בהודעת מכבי תל אביב בנושא נאמר כי: "מתן הקדימות ברכישת הכרטיסים ניתנת לבעלי המנויים של העונה הנוכחית 2017/18 שמימשו את זכותם לחידוש המנוי לעונה הבאה. לאחר מכן, תיפתח המכירה לשאר בעלי המנויים הנוכחית שעדיין לא מימשו את זכותם. לצערנו הרב, שיטת הפיינל פור, בה מוקצים רק 4,500 כרטיסים למכבי, מעמידה את מנויי הקבוצה (כ-9,000) במצב בו לא כולם יכולים לרכוש כרטיסים לגמר ולכן נאלצנו לייצר קדימות בין המנויים השונים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי