פרנקו: נשב עם ההנהלה ואגיד מה אני חושב שצריך לקרות

דני פרנקו
דני פרנקו | עדי אבישי

אחרי התבוסה בחצי גמר הפיינל פור, מאמן הפועל ת"א התייחס לעתיד ב-103FM: "אם הקבוצה תלך לאירופה נצטרך שינוי רחב". המשחק: "עם מה שנשאר על המגרש בסיום, לא היה לנו סיכוי" והשופטים: "לא נתנו לשחק כמו שצריך"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב הובסה אתמול (ראשון) 98:74 על ידי מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור, אליו חזרה לראשונה מאז הוקמה מחדש כקבוצת אוהדים. מאמן האדומים דני פרנקו התראיין לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למשחק: "לא מחפש תירוצים. לא היינו טובים אתמול.


"היינו מוכנים אליהם, אבל היה קשה לנו לעשות את זה. במחצית ההפרש היה שלוש וברבע השלישי היינו בפיגור שבע. זה משחקים שכדור יכול להיכנס וליצור לחץ בצד השני, אבל בלי מקניל ובלי האוול לא היה לנו סיכוי. היינו צריכים להעניש את מכבי בצבע ונתקלנו בזה לפני זה, למרות שלא מול הרמה הזאת של מכבי עם פארגו וקול בביטחון כזה. נשארנו בתמונה שלושה רבעים, אבל בסוף לא היה לנו סיכוי להתמודד עם מה שנשאר לנו ולמכבי על המגרש".


ההרגשה: "יצאתי מהמגרש לא בהרגשה טובה. מאמנים רוצים לנצח ובסוף לצערי הרב היה קצת חוסר אונים ברבע האחרון, אבל אני בתחושה שאם אנחנו רוצים לדאוג שהפועל תל אביב תעשה עוד עונות כאלה צריכים להמשיך האלה. תמיד יש חיבה לאנדרדוג ואני חושב שבאנו בכושר טוב אוד, זה לא נראה על המגרש ונראה שמכבי הייתה רמה מעל. המספרים שלהם בלתי אפשריים מבחינתנו לנצח אותם. צריכים לתת להם משהו שהם לא פגשו עד היום. גם השיפוט לא נתן לנו לשחק כמו שצריך, למרות שהוא לא הכריע".



לימונד. בין הבודדים עם חוזה לעונה הבאה (עדי אבישי)


העתיד: "לא ישבנו עם ההנהלה לראות מה קורה איתי. נשב ואני אגיד מה אני חושב שצריך לקרות, לראות אם הקבוצה תממש את האופציה ללכת לאירופה, אני ארצה שינוי נרחב בסגל שיוכל לשחק פעמיים בשבוע. גינת ולימונד חתומים לעוד עונה, על מנקו יש אופציה והם היחידים עם חוזה לעונה הבאה. נצטרך כמו השנה לדבר פחות ולעשות ניצחונות על המגרש ולעשות את ההשתתפחות של הפול תל אביב בפיינל פור לדבר קבוע ולא חד פעמי אז פרה פרה עם צניעות ועבודה קשה".


ההנהלה: "אף אחד מהאנשים בהנהלה לא הפריע לי לעבוד וכולם נתנו לי שקט. בלי שטויות ובלי תקשורת. שקט תעשייתי גם בתקופות פחות טובות וזה השתלם לכולם".



This is a Heading

This is a paragraph.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי