בת זוגו של זר מהפועל חולון התלוננה שסטר לה, וחזרה בה

ניידת משטרה
ניידת משטרה | לירון מולדובן

יממה לפני גמר הפיינל פור, משטרת ישראל פרסמה ששחקנה של מחזיקת הגביע נחקר לאחר שלכאורה סטר לחברתו ביום שישי האחרון ותלונה הוגשה אתמול

(גודל טקסט)
שחקן כדורסל בכיר בהפועל חולון נחקר היום (רביעי) במשטרת מרחב איילון בחשד לתקיפת בת זוגו והכאתה. האירוע התרחש לכאורה ביום שישי האחרון ותלונה במשטרה הוגשה אתמול. אך לאחר מכן חזרה בה בת הזוג וביקשה לבטל את התלונה. עם זאת, במשטרה לא מבטלים תלונות בכלל, ובפרט שמדובר במקרים של אלימות במשפחה.


מהתלונה עולה החשד לפיו תקף השחקן את בת זוגו, הדף אותה וסטר על פניה. בעקבות התלונה, עוכב שחקן הכדורסל לחקירה ובסיומה מתכוונים במשטרה לשחררו בתנאים לרבות הרחקה מבת הזוג. החקירה עדיין בראשיתה.


נציין כי במשטרה ערים למקרים שבהם נשים שמותקפות מגיעות לאחר מכן לחזור בהן מהתלונה וזאת בגלל לחץ שמגיע מבני משפחה, קרובים או חברים או מפחד לאבד את בן הזוג. המקרה הועבר לטיפול הרווחה, ובמקביל המשטרה ממשיכה בחקירה שלה. 

זהו לא המקרה הראשון של ספורטאים בכירים שמסתבכים בפרשות פליליות לכאורה. לפני כשלושה חודשים כדורגלן העבר ראובן עובד נעצר בחשד לסחר בסמים בדירה בבאר שבע. לא היה מדובר בפעם הראשונה בה מסתבך עובד באירועים פלילים. לפני מספר חודשים נעצר בחשד שתקף את בת זוגו ואף ניסה לחטוף אותה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי