טראוויס ווריק חתם בהפועל באר שבע

טראוויס ווריק
טראוויס ווריק | עדי אבישי

העולה החדשה עם רכש ראשון לקראת העונה הבאה. הישראלי-אמריקאי, היה שחקן חמישייה במכבי אשדוד בעונה שעברה ורשם במדיה ממוצע של 5.4 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-20 דקות למשחק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע, העולה החדשה לליגת העל, הציגה היום (רביעי) את ההחתמה הראשונה שלה לעונה הבאה כשהחתימה את הישראלי-אמריקאי טראוויס ווריק ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד ועזר לה לסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי.

ווריק (27, 1.93 מטר), שכאמור יירשם כישראלי, היה בעונה שעברה שחקן חמישייה באשדוד והעמיד ממוצעים של 5.4 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-20 דקות למשחק. בקיץ 2017 הוא היה חלק משמעותי מנבחרת ארצות הברית שלקחה חלק במכבייה, כשקלע 21 נקודות בניצחון על נבחרת הנוער של ישראל בחצי הגמר ו-11 נקודות בניצחון על צרפת במשחק הגמר.

ווריק החל את קריירת המכללות שלו בסיינט מייקלס קולג', שם שיחק שלוש שנים בטרם עבר לאוניברסיטת איתקה, בה רשם 16.1 נקודות, 8.0 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים כסיניור. לאחר סיום הקולג', הוא השיג דרכון גרמני בזכות סבתו היהודיה, שברחה מהמבורג לפני מלחמת העולם השנייה.

את ארבע השנים הראשונות שלו כמקצוען העביר בגרמניה. הוא החל את דרכו בגות'ה מליגת המשנה, בה רשם 10.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע. משם המשיך לעונה אחת בלודביגסבורג מהליגה הראשונה שם שיחק לצד בניהם של ג'ורג' קארל וג'ון סטוקטון וחצי עונה בהמבורג מהליגה השנייה. משם המשיך לשנה וחצי בראסטה וכטה, איתה עלה לבונדסליגה וירד בחזרה בעונת 16/17, בה רשם 3.8 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי