רשמית: ג'ף אדריאן האריך חוזה בבני הרצליה

ג'ף אדריאן
ג'ף אדריאן | אודי ציטיאט

הפורוורד ימשיך בקבוצה עד 2021: "אני שמח שאמשיך לעשות את הדבר שאני הכי אוהב בעיר שבה אנחנו מקבלים אהדה ותמיכה בלתי מסויגת". נמצא בשרון כבר שלוש שנים ומדורג במקום התשיעי בטבלת הקלעים של הקבוצה

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) כי ג'ף אדריאן חתם על חוזה ארוך טווח חדש בקבוצה, עם אופציות להארכת ההתקשרות עד 2021. הפורוורד-סנטר הוותיק, לו תהיה זו עונה שלישית ברציפות בהרצליה, מדורג במקום התשיעי בטבלת מלך הסלים של המועדון בכל הזמנים והוא אחד משלושה שחקנים בלבד שרשמו בקבוצה למעלה מ-1,000 נקודות ו-500 ריבאונדים לצד ג'ון הדסון ועוסמאן סיסה.

"אני שמח שאמשיך לעשות את הדבר שאני הכי אוהב בעיר שבה אנחנו מקבלים אהדה ותמיכה בלתי מסויגת", אמר אדריאן, "העונה שעברה לא התפתחה כפי שציפינו, אבל זו הייתה חוויה לימודית מגבשת שתעזור לכולנו להשתפר. אני בטוח שנשתמש במה שעברנו כדי להגיע למקומות גבוהים, נתאחד למען הקהילה ועתיד המועדון ונשחק כיחידה אחת".

אדריאן שיחק ארבע שנים באוניברסיטת קונטיקט היוקרתית והוא בעל רזומה מרשים של חמש עונות ב-NBA במדי גולדן סטייט, יוסטון, שארלוט, מילווקי ומינסוטה. בסך הכל ב-153 משחקים בליגה הטובה בעולם הוא רשם ממוצעים של 4.6 נקודות ו-4.3 ריבאונדים, כאשר בשיאו העמיד ממוצע קליעה דו-ספרתי במדי מילווקי באקס בעונת 13/14.

ג'ף אדריאן.
ג'ף אדריאן. "נשתמש במה שעברנו כדי להגיע למקומות גבוהים" (עדי אבישי)

הביג מן האמריקאי, שבמהלך העונה דווח כי מכבי תל אביב הביעה בו התעניינות, שיחק בעברו גם בבראוגן הספרדית, בנטון טרוויזו האיטלקית וחימקי מוסקבה הרוסית, הגיע לבני "רב בריח" הרצליה בקיץ 2016 והפך לאחד הזרים הטובים ביותר בליגה. בעונת 16/17 הוא הוביל את הקבוצה להשתתפות בפלייאוף עם 14.4 נקודות, 8.2 ריבאונדים ומדד 17.4 למשחק ולקח חלק בקאמבק שלה לגביעי אירופה/

בעונה החולפת הוא היה השחקן הטוב והיציב ביותר בקבוצה, עם 17.2 נקודות, 8.8 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ומדד 21.2 ב-32 דקות למשחק. הוא דורג בין חמשת המובילים בליגה במדד, קליעה, זריקות עונשין וריבאונדים, נבחר לשחקן המצטיין בליגת ווינר סל בחודש מרץ וסיים במקום השני מבין הזרים בבחירות למשחק האולסטאר, בו הופיע בפעם השנייה ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי