עמית שמחון חתם בחולון, יהונתן שולדבראנד באילת

עמית שמחון
עמית שמחון | מנהלת הליגה

מי שנחשב לאחד הישראלים הטובים בליגה חתם במחזיקת הגביע לשנתיים ויחליף את בלאט שעבר לירושלים. קפטן נהריה יורד דרומה ואליו יצטרף דייויד כהן, רכז יהודי מאוניברסיטת וויליאם אנד מארי

(גודל טקסט)
הפועל חולון הציגה הבוקר רכש משמעותי ראשון בדמות הסמול פורוורד עמית שמחון שחתם בקבוצה לשנתיים.


בעונה שעברה שיחק שמחון בהפועל אילת והעמיד ממוצעים של 14.1 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים כשאת משחקו הטוב ביותר הוא הציג דווקא נגד חולון במשחק מספר שתיים של רבע גמר הפלייאוף אז קלע 29 נקודות.


מאמן חולון, דן שמיר, אמר על השחקן בן ה-28: "אני מאד שמח הן בשביל המועדון והן באופן אישי לחזור לשתף פעולה עם אחד השחקנים האהובים עלי. בשנים האחרונות עמית ביסס את עצמו כאחד השחקנים הטובים בליגה, ואני בטוח שהוא יעזור להפועל חולון להמשיך בהתקדמות בליגה הישראלית ובליגת האלופות".





יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "אנחנו שמחים מאוד על החתמתו של עמית, השחקן הישראלי הטוב בליגה, מה שמלמד על המגמה שלנו כמועדון להמשיך להתבסס בצמרת הכדורסל הישראלי ולהמשיך לתקוע יתד באירופה".


במקביל, הפועל אילת הודיעה על החתמתם של יהונתן שולדבראנד ודייויד כהן. שולדבראנד (34) מגיע אחרי שנתיים בעירוני נהריה לתחנה השישית שלו בישראל. הפורוורד (2.04), קלע בעונה שעברה 10.2 נקודות למשחק והוריד 3.4 ריבאונדים ב-24 דקות. הוא היה שני בליגה באחוזי קליעה מחוץ לקשת. הגארד היהודי כהן (23, 1.88), העמיד ממוצעים של 14.2 נקודות, 6.7 אסיסטים ושלושה כדורים חוזרים למשחק בקולג' וויליאם אנד מארי. הוא ישחק עם פילדלפיה בליגת הקיץ.


pic.twitter.com/jqVtgiPzCC

— Hapoel Eilat BC (@HapoelEilat) July 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי