בן שימול חתם באילת, טישמן בראשון לציון

אבי בן שימול
אבי בן שימול | האתר הרשמי

הרכז חזר לקדנציה שנייה בקבוצה הדרומית אחרי שעזב את הקבוצה מעיר היין, שהחתימה במקומו את טישמן. יפתח זיו ימשיך בנהריה שהחתימה גם את טרי אלן. במקביל, זוסמן רוצה לצאת לעונת השאלה ומתקרב לאשדוד

(גודל טקסט)
אבי בן שימול (33,1.94), רכזה של מכבי ראשון לציון בעונה החולפת, חוזר להפועל אילת איתה שיחק בעונתה הראשונה של הקבוצה בליגת העל. בן שימול סיים את העונה האחרונה עם ממוצעים של 8.3 נקודות למשחק ו-4.6 אסיסטים. בעקבות יכולתו הטובה בעונה האחרונה, זומן לנבחרת ישראל ושיחק איתה שיחק במוקדמות גביע העולם. הוא יהיה הרכש השני אחרי יונתן שולדבראנד שהגיע מעירוני נהריה ובקבוצה מתכוונים לבנות קבוצה חזקה שתילחם על מקומו בצמרת. מראשון לציון הוא שוחרר מכיוון שצביקה שרף ביצע מהפכה כוללת בסגל ולא רצה להשאיר את הישראלים מהעונה החולפת.


מי שהגיע במקומו לראשון לציון הוא הגארד נמרוד טישמן, שחתם במדי הכתומים עד עונת 2019/20. טישמן (27, 1.98) שיחק בעונה החולפת במדי קרית גת מהליגה הלאומית, בה רשם עונה טובה מבחינתו והעמיד ממוצעים של 12.1 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. בנוסף, השחקן מחזיק בניסיון גם בליגה הבכירה. בעונת 13/14 היה קפטן גלבוע גליל בליגת העל ובעונת 16/17 שיחק עם מכבי אשדוד בליגה הבכירה. הוא מצטרף לאדם אריאל ואיתי שגב שכבר חתמו בראשון לציון.


עירוני נהריה הודיעה הבוקר על שתי החתמות, כשהרכז יפתח זיו ימשיך לעונה שנייה במועדון. "אנו שמחים שיפתח רואה שמקומו הטבעי הוא בנהריה", נכתב בהודעה הרשמית. בנוסף הודיעה נהריה על החתמתו של טרי אלן ( 24, 2.03) בוגר מכללת ריצמונד, שיחק אשתקד בליגה הראשונה בצרפת ונחשב לשחקן חכם בעל יכולות מגוונות הן בצד הפיזי והן בצד האתלטי.




בתוך כך, יובל זוסמן מתקרב למכבי אשדוד. השחקן הצעיר רוצה לצאת לעונת השאלה ממכבי תל אביב והקבוצה הדרומית היא האופציה המועדפת עליו. בראד גרינברג, שסיים את עבודתו עם נבחרת קוסובו, יחזור בימים הקרובים לארץ ויחתום על הארכת חוזה במכבי אשדוד. הרכש הראשון שלו צפוי להיות הגארד בן ה-20. לאחר שבעונה שעברה נמרוד לוי עשה את אותה הדרך והגיע עד לנבחרת ישראל הקיץ, זו האופציה המועדפת על השחקן. זוסמן העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 3.9 נקודות ב-13.7 דקות ב-31 משחקים בליגה ונבחר לפריצת העונה על ידי מנהלת הליגה.


 

ממשיכים לעבוד! מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון שמח להודיע כי הגארד נמרוד טישמן חתם במדי הכתומים עד עונת המשחקים 2019/20. טישמן (27, 1.98) מגיע אלינו לאחר עונה מצוינת במדי קרית גת מהליגה הלאומית שבה רשם 12.1 נקודות , 5.8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

A post shared by מועדון הכדורסל מכבי ראשל"צ (@maccabirishon_bc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי