ג'סטין אדוארדס חתם בעירוני נהריה, רם אליאספור בבאר שבע

altit_4x3_0.jpg
בן אלטיט | איגוד הכדורסל

הגארד הקנדי מצטרף לקבוצתו של מיקי גורקה מנאנטר הצרפתית, שחקן הנבחרות הצעירות של ישראל יחתום בעולה החדשה. בן אלטיט האריך חוזה בגלבוע גליל: "שמח להשאר במקום שהפך לבית"

(גודל טקסט)

מספר החתמות ושינויים נעשו היום (שלישי) בסגלי הקבוצות בליגת ווינר סל. עירוני נהריה הודיעה על החתמתו של הגארד הקנדי ג'סטין אדוארדס, שמגיע אחרי ששיחק בסוף העונה שעברה בנאנטר הצרפתית.


אדוארדס (25, 1.91) הוא קומבו גארד שהעביר את קריירת המכללות שלו תחילה באוניברסיטת מיין, שם קלע 16.7 נקודות למשחק בשנתו השנייה, לאחר מכן עבר לקנזס סטייט ולאחר שנה בחוץ חזר לשנתיים נוספות במיין, כאשר באחרונה קלע 12.7 נק' והוריד 5.9 ריבאונדים.


אדוארדס מצטרף לדגן יבזורי שהוחתם בקבוצה כישראלי הבכיר ואת שני הזרים מייק הנרי, בעל עבר NBA מממפיס גריזליס, וטרי אלן, ששיחק גם הוא אשתקד בליגה הצרפתית.


גם בגלבוע גליל מתכוננים לעונה הקרובה והודיעו היום כי הסנטר בן אלטיט האריך את חוזהו בעונה נוספת. הוא מצטרף לקפטן שוכמן, יחזקאל סקוורר וטל קרפלס שכבר שהאריכו גם הם את חוזיהם הקיץ.


אלטיט אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להמשיך לעונה שניה במקום שהפך בשבילי לבית, זו הייתה ההחלטה הטבעית מבחינתי שהרגישה הכי נכון. הההמשכיות של כל הסגל הישראלי היא עוף מוזר בנוף הכדורסל שלנו, שמסמן מועדון שמתנהל נכון וחכם, נותן לשחקנים הרגשה של בית ורצון להמשיך ולהלחם למענו, מאמן שמאמין בנו ונותן לנו את הבמה, וקהל מדהים ותומך של אנשים טובים. אני מאמין שהשנה ניתן עוד קצת יותר משנה שעברה, וברור לכולם שאנחנו כבר לא "הפתעת העונה", באים צנועים ונחושים להגיע הכי רחוק".

בן אלטיט ממשיך בהפועל גלבוע/גליל לעונה נוספת: "מקום שהפך בשבילי לבית" pic.twitter.com/T8iEGfWAZQ

— Winner League (@WinnerLeague) July 24, 2018

בנוסף, הסנטר רם אליאספור, (24, 2.08) שחקן הנבחרות הצעירות של ישראל, מצטרף לעולה החדשה הפועל באר שבע. אליאספור, בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים בשורותיה שיחק בעונה החולפת, יפתח את עונתו התשיעית בליגת העל. בין השאר שיחק בעבר גם בהפועל ת"א, הפועל חולון, מכבי אשדוד והפועל אילת.


רמי הדר, מאמן הקבוצה, אמר לאחר החתימה: "רם הוא בחור צעיר עם הרבה מאוד כשרון שלא תמיד קיבל את ההזדמנויות להוכיח את היכולות שלו. כבר יצא לי לאמן את רם בעבר, ואני משוכנע שתחת המעטפת והסגל שאנחנו בונים הוא יבוא לידי ביטוי ויהיה לאחד הגבוהים הישראלים המעניינים בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי