זר חדש להפועל ת"א: אלאדה אמינו חתם לעונה אחת

אלאדה אמינו
אלאדה אמינו | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

הסנטר ממוצא אמריקאי-ניגרי שיחק בעונה שעברה בנאנט הצרפתית יחזק את הקו הקדמי של האדומים. פרנקו: "שמחתי לשמוע על ההתלהבות שלו". כהן: "בטוחים שהוא יעזור לנו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הסנטר אלאדה אמינו (2.08, 30) שיחזק את הקו הקדמי של הקבוצה בעונה הקרובה.אמינו מגיע לאדומים אחרי עונה בנאנטר הצרפתית, שם העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות וכמעט ארבעה ריבאונדים לערב ב-46 משחקים בליגה, בגביע ובליגת האלופות.

הסנטר ממוצא אמריקני/ניגרי החל את הקריירה האירופית שלו בשאלון הצרפתית, ובין היתר שיחק בקרשיאקה ובאנוויט מטורקיה, ברינדיסי האיטלקית ובהפועל אילת שם קלע 14.7 נקודות למשחק בתוספת ל-10.1 ריבאונדים בערב. אמינו היה חלק משמעותי מנבחרת ניגריה שזכתה באליפות אפריקה בכדורסל בשנת 2015 ואף שיחק בשתי אולימפיאדות: לונדון 2012 וריו 2016.

"אנחנו מנסים למצוא ציוות של זרים מנוסים וברמה גבוהה בכדי לעמוד בכל המשימות שלנו", אמר יו"ר הקבוצה רמי כהן, "אנחנו שמחים שאחרי משא ומתן לא קצר אלאדה יחזור לארץ, מקום שעשה לו טוב בקריירה ובטוחים שהוא יעזור לנו בעונה המאתגרת שלפנינו".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר לאחר החתימה: "אני מברך על ההצטרפות של אלאדה. שמחתי לשמוע את ההתלהבות של אלאדה מהרגע ששמע על הפועל ת"א. אני משוכנע שהיעילות, האתלטיות, הריבאונד, ויכולת החסימה של אלאדה ישדרגו את משחק הפנים שלנו בשני צידי המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי