הסמול פורוורד דקוואן ג'ונס חתם בהפועל חולון

דקוואן ג׳ונס
דקוואן ג'ונס | האתר הרשמי

האמריקאי בן ה- 28 (2.03) מגיע מקבוצת הבת של אינדיאנה פייסרס וחתם בסגנית האלופה לעונה הקרובה. מאמנו דן שמיר: "יעזור לנו מאוד בעזרת האופי והאתלטיות". מי שצפוי לעזוב בעקבות הגעתו הוא ג'ו אלכסנדר

(גודל טקסט)

אחרי העונה הנהדרת שעשתה, הפועל חולון רוצה להמשיך להיות בצמרת הכדורסל הישראלי. לשם כך, הודיעה היום (שלישי) הקבוצה על החתמתו של 
זר חדש בקבוצה, דקוואן ג'ונס. 

הסמול פורוורד בן ה- 28 (2.03) חתם על חוזה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. מי שצפוי לשלם את המחיר הוא ג'ו אלכסנדר שלא צפוי להמשיך עונה נוספת אצל מחזיקת הגביע. ג'ונס הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי. קבוצתו הראשונה לאחר סיום לימודיו הייתה אורלנדו מג'יק מה-nba בשורותיה העמיד ממוצעים של 3.7 נקודות ו-3 ריבאונדים ב-12.7 דקות למשחק.

בעונה האחרונה שיחק האמריקאי בליגת הפיתוח, בקבוצת Mad Ants (קבוצת הבת של אינדיאנה פייסרס) בשורותיה העמיד ממוצעים של 18.4 נק' ו-4.8 רב' למשחק ונבחר לשחקן המשתפר של העונה,כמו כן זכה בתחרות ההטבעות באולסטאר של הליגה. 

עם סיום העונה עבר לשחק באנויי מהליגה הסינית בה קלע 31.2 נקודות, קטף 6.7 ריבאונדים ומסר-2.2 אס' בממוצע למשחק. קודם לכן שיחק בליל הצרפתית,בשורותיה קלע 16.5 נקודות למשחק וקטף 4.6 ריבאונדים.  כמו כן, שיחק בקאנטו האיטלקית ובליגה היפנית.

מאמן הקבוצה,דן שמיר, אמר לאחר החתימה: "בשנים האחרונות שחקנים בעמדה של דקוואן היו חלק חשוב מאד מההצלחות שלנו, ואני בטוח שבעזרת האופי, הכישרון, והאתלטיות שלו הוא יעזור לנו מאד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי