ד'שון באטלר חתם לשנתיים בהפועל ירושלים

ד'שון באטלר
ד'שון באטלר | הפועל ירושלים, רשמי

האדומים הודיעו על צירופו של הפורוורד האמריקאי (30, 2.01) שהגיע מאולם ונבחר בדראפט 2010 על ידי מיאמי היט. קטש: "חיזוק משמעותי מאוד לקבוצה אנחנו בונים כאן". באטלר: "מצפה לפתיחת האימונים"

(גודל טקסט)

אחרי שהחתימה אתמול את ג'יימס פלדין, הפועל ירושלים המשיכה היום (ראשון) במסע הרכש והחתימה עוד שחקן עם ניסיון אירופאי ארוך. הפעם זה הסמול פורוורד דשון באטלר (30, 2.01) בחוזה לשנתיים הקרובות. באטלר נבחר על ידי מיאמי במקום ה-42 של דראפט ה-NBA בשנת 2010 אך לא היה חלק מהסגל ועבר לשחק באירופה.

אחרי ששיחק בלטביה ובבלגיה, עונת הפריצה שלו הגיעה בריימס הצרפתית, אז קלע בממוצע 10.6 נקודות והוריד 4.8 ריבאונדים בליגה הצרפתית. בעונה החולפת הוא שיחק במדי אולם בליגה הגרמנית וקלע 9.4 נקודות ב22.5 דקות משחק בממוצע.
ב

מאמן הקבוצה, עודד קטש, בירך על ההחתמה: "ד'שון הוא חיזוק משמעותי מאוד לקבוצה שאנחנו בונים כאן. אין לי ספק כי היכולות הוורסטיליות שלו בשני צידי המגרש, יחד עם הניסיון שהוא מביא איתו, יגוונו את הקבוצה ויעזרו לנו להתחרות ברמות אליהן אנו שואפים".

באטלר עצמו מסר לאתר הרשמי: "שמח מאוד להצטרף למועדון עם שאיפות גבוהות וקהל נהדר ותומך. שיחקתי בארנה לפני שנתיים והתרשמתי מאוד לטובה מהאווירה ומהקבוצה. יש לנו הרבה עבודה לעשות כדי להגיע להישגים ואני כבר מצפה לפתיחת האימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי