הפועל ירושלים החתימה את הסנטר ג'ו אקוויל עד 2021

ג'ו אקוויל
ג'ו אקוויל | הפועל ירושלים, רשמי

קבוצתו של עודד קטש השלימה את הסגל עם צירופו של הסנטר בן ה-24 (2.13). בנוסף המועדון החזיר לשירותיו את ראיין פאנון לתפקיד עוזר המאמן והחתים את מאמן הכושר האיטלקי רוברטו איזי

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים שמחה להודיע כי השלימה את הסגל עם החתמתו של הסנטר הצעיר והמבטיח לואל-לואל (ג'ו) אקוויל. השחקן האוסטרלי הצעיר והמוכשר חתם על חוזה ארוך טווח (עד תום עונת 2020/21) בקבוצה.

הסנטר (24, 2.13), הצטרף בקיץ 2016 למכללת ביילור וכבר בעונתו הראשונה היה שותף להעפלה לשלב 16 הגדולות ב-NCAA כשהוא מעמיד ממוצעים נהדרים של 9.1 נק', 6.7 ולא פחות מ-2.5 חסימות למשחק. בעונה החולפת העמיד ג'ו ממוצעים של 14.0 נק', 8.6 ריב' ו-1.9 חסימות למשחק. אקוויל שנולד בדרום סודן, היגר בגיל 7 עם משפחתו לאוסטרליה ובגיל 18 עבר ללמוד בארה"ב. אביו ג'וזף לואל אקוויל, הוא אחד ממפעילי זכויות האדם הבולטים בדרום סודן ושימש בארגון בתפקידי מפתח רבים בתחום.


עודד קטש השלים את סגל הקבוצה (אודי ציטיאט) 

הפועל ירושלים משלימה גם את הצוות המקצועי לעונה הקרובה כאשר לעודד קטש ויונתן אלון יצטרפו ראיין פאנון (עוזר מאמן), ורוברטו איזי (מאמן כושר), לצוות האימון.

פאנון בן ה-33 מומחה לפיתוח אישי של שחקנים, שימש גם כסקאוט ומאמן יכולות אישיות בהפועל ירושלים בעונת 2016/17, והיה שותף לאחת העונות הגדולות ביותר בתולדות המועדון שהסתיימה בזכייה באליפות והעפלה לחצי גמר היורוקאפ (בנוסף לזכייה בגביע ווינר והופעה בגמר הגביע). ריאן חוזר למועדון לאחר עונה בה שימש כמאמן ראשי בפריבידזה הסלובקית.

רוברטו איזי בן ה-32 מגיע מאיטליה על מנת לשמש כמאמן הכושר והיכולות הגופניות של הקבוצה לעונה הקרובה. הוא בעל תואר שני במדעי ספורט וטכניקה מטעם אוניברסיטת הספורט פורטו איטליקו רומא, ובנוסף קיבל תואר ממוחה באימון גופני למקצוע הכדורסל מטעם איגוד הכדורסל האיטלקי. בתפקידו האחרון שימש כמאמן הכושר של נבחרת איטליה עד גיל 18.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי