הכנה: הפועל ירושלים ניצחה את הפועל ת"א 84:104

ג'וש אוונס מטביע מעל שחקני הפועל תל אביב
ג'וש אוונס מטביע מעל שחקני הפועל תל אביב | הפועל ירושלים, רשמי

קבוצתו של עודד קטש החלה משחקי האימון לקראת העונה הבאה וגברה הערב (רביעי) על קבוצתו של דני פרנקו. בר טימור הצטיין עם 18 נקודות. במשחק נוסף שנערך היום, מכבי ראשון לציון ניצחה 86:91 את הפועל באר שבע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חודש ימים לשריקת הפתיחה הרשמית של העונה בגביע ווינר, החלו היום (רביעי) הקבוצות בניסויי הכלים הראשונים שלהן במשחקי אימון, כשהמטרה היא קודם כל להכניס את השחקנים לכושר לאחר הפגרה. באולם במלחה פגשה הפועל ירושלים את הפועל תל אביב, בבית מכבי בראשון לציון פגשה את העולה החדשה הפועל באר שבע.

בירושלים, הקבוצה הביתית ניצחה הפועל תל אביב אותה 84:104. הקבוצות כמובן חילקו את הדקות בין כל שחקני הסגל כשאצל הקבוצה של עודד קטש אף שחקן לא משחק יותר מ-25 דקות. הפועל ירושלים שלטה לכל אורך המשחק וירדה ביתרון של 44:53 למחצית כשהפער הלך ותפח עד לסיום. בר טימור הצטיין אצל המנצחים עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים, הזר החדש ג'יימס פלדין קלע 17, ותמיר בלאט שיחק 25 דקות בהן מסר חמישה אסיסטים וקלע 14 נקודות.

אצל הפועל תל אביב בלט הזר החדש ג'מאל שולר עם 17 נקודות, ג'ונתן הולמס הוסיף 15 ובגזרת הישראלים הוביל את רשימת הקלעים תומר גינת כשקלע שש נקודות ולקח שישה ריבאונדים.


תמיר בלאט פותח קדנציה בהפועל ירושלים (הפועל ירושלים, רשמי)

במשחק הנוסף שהתקיים הערב, מכבי ראשון לציון גברה 86:91 על הפועל באר שבע בבית מכבי. טיילור ברון נפצע בתחילת המחצית השנייה אחרי שקלע 18 נקודות, וסטורם וורן נפצע בראשונה. אדם אריאל, איתי שגב ואיגור קולשוב היו הטובים בראשון לציון עם 16, 15 ו-14 נקודות בהתאמה. לסטיבנס הוסיף עוד 15 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי