סטודמאייר נחת בישראל, גם לוינסון הצטרף להפועל ירושלים

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | הפועל ירושלים, רשמי

הסנטר חזר לקדנציה שנייה בקבוצה מהבירה: "אני חושב שקטש יידע לנצל את היכולות שלי טוב יותר". יוצג הערב כשחקן האדומים. בנוסף הצטרף לקבוצה הפורוורד המוכשר בן ה-18 שחתם לחמש שנים.

(גודל טקסט)
עם צעיף האליפות על צווארו, אמארה סטודמאייר נחת הבוקר (חמישי) בישראל לקראת ההצטרפות מחדש להפועל ירושלים בעונה הקרובה, והתקבל על ידי אוהדי הקבוצה בנמל התעופה בן גוריון. הסנטר יוצג היום בקבוצה באירוע פתיחת העונה שייערך באולם במלחה ב-18:30.


עם נחיתתו אמר סטודמאייר לאתר הרשמי של הקבוצה: "עבדתי כל יום הקיץ. הייתי מאוד פעיל בקיץ. העונה עם הפועל ירושלים אנחנו רוצים לחזור לפסגה. אני מקווה לעזור למאמן ולשחקנים לעשות את זה. העונה הקודמת הייתה בסדר, אבל לא בהתאם לציפיות של הקבוצה. העונה יש שחקנים אחרים וסגנון חדש ויהיה יותר טוב".


"אני חושב שהמאמן עודד קטש יידע לנצל את היכולות שלי טוב יותר", המשיך סטודמאייר בנוגע לציפיות העונה. "הייתי בקשר עם הפועל ירושלים לגבי החזרה שלי לקבוצה לכל אורך הקיץ, התאמנתי ורציתי לחזור בכושר הטוב ביותר. אני בטוח שאני יכול לעזור לקבוצה מבחינה פיזית. שיחקתי במהלך הקיץ בטורניר 3 על 3 ואני מרגיש מוכן. אני מאוד מתגעגע לאנרגיה של הקהל. ישראל זה תמיד מקום נהדר להיות בו".


Look who's BACK #YallaHapoelpic.twitter.com/DkqYrlsjhg

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) September 27, 2018

בנוסף, הודיעה הקבוצה על החתמתו של הפורוורד הישראלי המוכשר תומר לוינסון (18, 2.05) על חוזה ארוך טווח לחמש עונות והוא הצטרף כבר היום לאימוני הקבוצה וצפוי להיכלל בסגל לקראת רבע גמר גביע ווינר ביום שבת. "תומר הוא אחד הכישרונות העולים של הכדורסל הישראלי, פרוספקט מבטיח שאנו צופים לו עתיד גדול ומאמינים כי נזכה להנות מכישוריו בעתיד הקרוב והרחוק", נמסר מהפועל ירושלים.


לוינסון שיחק בעונה שעברה באוסייק הקרואטית בה העמיד ממוצעים של 4.4 נק' ו-2.3 ריב' ב-14.5 דק' למשחק בליגה הראשונה בקרואטיה. הוא בוגר מחלקת הנוער של עירוני נס ציונה, ערך את הופעתו הראשונה בליגת ווינר סל כבר בגיל 15 ובכך הפך לאחד השחקנים הצעירים ביותר ששיחקו בליגה אי פעם, ובגיל זה ערך גם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרות ישראל הצעירות בהן הספיק לשחק בשני טורנירים עם נבחרת הקדטים ושני טורנירים עם נבחרת הנוער. בקיץ האחרון היה לוינסון מהבולטים בשורות נבחרת הנוער של ישראל וסיים את הטורניר עם ממוצעים של 14.1 נק' ו-6.9 ריב' למשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי