פעמיים בשישה ימים: פנרבחצ'ה גברה על מכבי ת"א

קנדריק ריי
קנדריק ריי | מכבי תל אביב

שחקניו של ספאחיה הפסידו 94:92 לאחר הארכה, במשחק ההכנה ביוון. שתי הקבוצות שיחקו בצהוב במשחק הצמוד, ברובו הוליכו הטורקים בהפרש קטן. 21 נקודות לפארגו, 19 לטיוס

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נוצחה הערב (חמישי) 94:92 אחרי הארכה במשחק הכנה מול סגנית אלופת אירופה, פנרבחצ'ה שנערך במסגרת טורניר פאבלוס ינאקופולוס באולם אוואקה באתונה.


זה היה ההפסד השני של הצהובים מתל אביב מול החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' בתוך שישה ימים. מכבי תל אביב נאלצה להסתדר ללא סקוטי ווילבקן (חולה), מייקל רול (גב תפוס), ג'וני אובריאנט (פצוע במפשעה) ונמרוד לוי (פצוע בקרסול).


למרות זאת, שחקניו של נבן ספאחיה הצליחו לגרור את היריבה הטורקית למשחק צמוד ואף לעלות ליתרון לקראת הסיום. פנרבחצ'ה העבירה את ההכרעה להארכה בה הייתה טובה יותר ומדוייקת יותר וניצחה בסיומה 92:94. ג'רמי פארגו עם 21 נקודות ואלכס טיוס (19 נקודות), בלטו במכבי תל אביב. 


רבע ראשון
שתי הקבוצות עלו לפרקט בגופיות צהובות מה שגרם לבלבול, אך המשחק יצא לפועל כמתוכנן. מכבי ת"א פתחה עם ג'רמי פארגו, יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו, דיאנדרה קיין וטאריק בלאק. אלופת ישראל פתחה עם 6:9 מנקודות יפות של טאריק בלאק וג'ייק כהן מתחת לסל. בהמשך, 11 נקודות רצופות העלו את מכבי ליתרון 15:20. זאת גם הייתה תוצאת הרבע הראשון.



הפסד נוסף במשחק הכנה (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)


רבע שני
אלכס טיוס פתח עם שתי נקודות, אבל הטורקים חזרו לעצמם, ושלוש קליעות מדויקות מחוץ לקשת סייעו להם להפוך את התוצאה, 29:33. בלאק קלע לצד מהלכים יפים של פארגו החזירו את הצהובים מתל אביב למשחק הצמוד.  ניקולו מלי עם הסל האחרון של המחצית, קבע 35:39 לטורקים.  


רבע שלישי
פנרבחצ'ה פתחה טוב את הרבע וקלעה שתי שלשות רצופות ומתפרצת שהעלו אותה ל-41:49. חמש נקודות של יובל זוסמן החזירו את מכבי למשחק הצמוד. שלשה של ג'ון דיברתולומאו צמצמה ל-52:51, אבל שחקניו של ספאחיה ספגו חמש נקודות רצופות אחרי שני איבודים. והפיגור בסיום בסיום הרבע, 57:53.


רבע רביעי
מכבי תל אביב פתחה טוב את הרבע והשוותה ל-57:57. עוד שתיים של טיוס השלימו ריצת 0:6 והצהובים ביתרון של שתי נקודות – 57:59. הטורקים הגיבו ב-0:6 משלהם ועלו ל-59:63. שתי דקות לסיום, המשחק הצמוד נמשך והיתרון הטורקי עמד על נקודה אחת -72:73. הטורקים עלו ל-74:76, מכבי תל אביב קבעה 76:78 לזכותה ובסיום המועד החוקי – 78:78 מסל של פנר עם הבאזר. המשחק נכנס לעוד חמש דקות הארכה.


הארכה
שחקני פנרבחצ'ה הובילה מפתיחת ההארכה, שחקניו של ספאחיה עוד הצליחה לחזור ולאזן ל-87:87, אולם הטורקים שוב פתחו מרחק ביטחון ועלו ליתרון של שלוש נקודות ובסיום, 92:94 לפנר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי