מכבי אשדוד בחצי גמר גביע ווינר אחרי 62:65 על גלבועגליל

מכבי אשדוד
מכבי אשדוד | דני מרון

החבורה של בראד גרינברג העפילה לשלב ארבע האחרונות של המפעל בתום קרב צמוד. לנדון מילברן הצטיין עם 16 נקודות אצל המנצחת, ג'יימס קלי ואיאן מילר קלעו 13 כל אחד עבור המפסידה. בשלישי: הפועל באר שבע

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)
מכבי אשדוד/באר טוביה הבטיחה הערב (חמישי) את מקומה בשלב ארבע האחרונות של גביע ווינר אחרי שניצחה את גלבוע/גליל 62:65 בתום משחק מותח וצמוד שהוכרע בשניות הסיום. החקבוצה של בראד גרינברג תפגוש ביום שלישי הקרוב בשעה 17:00 את הפועל באר שבע בחצי הגמר.


את הקבוצה הדרומית הוביל לנדון מילברן שצלף 16 נקודות, בעוד עידן פליישר רשם משחק טוב גם הוא ותרם 12 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. בצד השני, ג'יימס קלי ואיאן מילר הוליכו עם 13 נקודות כל אחד.


המשחק נפתח בצורה שקולה כשבתום הרבע הראשון הקבוצה הביתית הוליכה 16:20. גלבוע/גליל החלה את הרבע השני טוב יותר ויכולת טובה של ג'יימס קלי ואיאן מילר הורידה אותה למחצית בפיגור 40:39. 


 

המחצית השנייה הייתה הגנתית הרבה יותר ושתי הקבוצות כמעט לא הצליחו לקלוע. הרבע השלישי הסתיים ב-49:50 למכבי אשדוד/באר טוביה. בעשר הדקות האחרונות החבורה של בראד גרינברג הצליחה לשמור על היתרון הקטן בו החזיקה לאורך רוב שלבי המשחק ובסופו של דבר גברה על יריבתה 62:65 והעפילה לחצי הגמר.



גרינברג זועם על המזכירות (דני מרון)

הקלע המצטיין במשחק. לנדון מילברן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי