81:100 גדול להפועל תל אביב על הפועל אילת החלשה

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | עדי אבישי

שחקניו של דני פרנקו פתחו את העונה בביתם בצורה מרשימה והביסו את הדרומיים של שרון דרוקר, אחרי שכבר הוליכו 32:60 בהפסקה. ים מדר בן ה-17 היה שותף להצגה, 24 נקודות לדאלאס מור

(גודל טקסט)

את עונת 2017/18 סיימה הפועל ת"א עם תשעה ניצחונות רצופים בהיכל קבוצת שלמה והערב (שבת) היא המשיכה את הרצף ונתנה לאוהדיה סיבות טובות לחגיגה ובעיקר לאופטימיות. החבורה של דני פרנקו נראתה מצוין במשחק שהוציא לדרך את העונה בליגת ווינר סל, הובילה בבטחה מהרגע הראשון תוך הצגת כדורסל חיובי ומהנה וגברה על הפועל אילת 81:100.

דאלאס מור, סגן מלך הסלים באיטליה אשתקד, הוביל את המתקפה המוקדמת של האדומים, שסגרו את המשחק באופן מעשי עם יתרון 32:60 במחצית. ג'ונתן הולמס תרם דאבל-דאבל והראה יד רכה מבחוץ, ג'מאל שולר וסטוארט דגלאס חגגו גם הם מבחוץ וים מדר בן ה-17 קלע נקודות בכורה בליגה והיה שותף מלא להצגה.

הפועל אילת תעדיף לשכוח את המשחק כמה שיותר מהר, אבל ותיקי הקבוצה זוכרים מן הסתם שגם בעונות קודמות לקח לה כמה מחזורים כדי להתחבר ולהיכנס לעניינים. עידן זלמנסון ויהונתן שולדבראנד היו נקודות האור, אלייז'ה בראיינט הראה ניצוצות מהכישרון הגדול שלו וגם דייויד כהן התאושש קצת מהתצוגה הרעה בגביע ווינר סל, אבל זה היה רחוק מלהספיק.


דאלאס מור. הוביל את הפועל תל אביב עם 24 נקודות (עדי אבישי)

קלעו להפועל תל אביב: דאלאס מור 24 נקודות, ג'ונתן הולמס 15 ו-11 ריבאונדים, ג'מאל שולר 15, אלאדה אמינו 11 ו-7 ריבאונדים, תומר גינת 10, רפי מנקו 8, סטו דגאלס 8, ים מדר 5, צוף בן משה 4.

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה בריאנט 21 נקודות, עידן זלמנסון 20, יהונתן שולדבראנד 11, לנזל סמית' 9, דווין תומאס 7, דייויד כהן וג'יי. פי טוקוטו 5 כ"א, פרדריק בורדיון 3.

רבע ראשון
הפועל ת"א פתחה עם מור, שולר, מנקו, גינת ואמינו, הפועל אילת עם בן שימול, סמית' ג'וניור, טוקוטו, תומאס ושולדבראנד. מור התכבד בסל הראשון של העונה ולאחר מכן גם בשלשת הבכורה, תומאס העלה את האורחים על הלוח אבל מור המשיך את החגיגה בסל נוסף ואסיסט לשלשה של שולר, 2:10. טוקוטו וסמית' ג'וניור ענו בשבע נקודות רצופות, אבל שלשה של מנקו החזירה את המומנטום לאדומים, מור הלוהט הקפיץ את הקהל ביציע וגינת בסל ופאול קבע 11:20. בראיינט הצטרף לרשימת הקלעים ושולדבראנד צלף מבחוץ, אבל שולר קלע חמש רצופות והאדומים ברחו ל-18:29 בסיום הרבע.


רבע שני
ההצגה של הפועל ת"א נמשכה: מור קלע מתי שרק רצה, הולמס הצטרף לחגיגה וים מדר הצעיר נכנס מצוין לעניינים עם אסיסט ושלשת בכורה בליגה, 20:41. דגלאס צלף מבחוץ וסיפק מסירות נהדרות, אמינו חגג בצבע ושני דאנקים רצופים שלו קבעו כבר 27:55. זלמנסון קלע חמש נקודות רצופות, אבל מור הגיע ל-16 נקודות בשלשה והולמס סגר מחצית חלומית בסל עם הבאזר, 32:60 מרשים להפועל ת"א.


שולדבראנד. מהבודדים בקבוצתו של שרון דרוקר שהציגו יכולת סבירה (עדי אבישי)

רבע שלישי
שולר קלע את הסל הראשון של המחצית השנייה וקבע 30 הפרש עגול, אבל זלמנסון עשה מאמצים גדולים להחזיר את האורחים מהדרום לעניינים וביחד עם בראיינט הוריד ל-65:41. מור לא התרגש, וביחד עם הולמס הגדיל שוב, 45:74 באמצע הרבע. כהן סיפק מהלך אישי מרשים שהסתיים בשלשה, הולמס ומנקו החזירו את הפער ל-30, אבל בראיינט ברצף קליעות צימק ל-82:62 אחרי 30 דקות.

רבע רביעי
מהלך שלוש נקודות של שולדבראנד קיצץ את ההפרש ל-17, אבל בהתקפה הבאה כהן פספס מבחוץ ושלשות של דגלאס ושולר הגדילו ל-67:89. אמינו חזר לעבוד ה בצבע, זלמנסון ענה לו במהלכים יפים בצד השני וסמית' ג'וניור הוריד ל-98:79. צוף בן משה התכבד בסל שהביא את קבוצתו ל-100, שני המאמנים ערכו חילופים חברתיים ובראיינט קבע את תוצאת הסיום – 81:100 להפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי