אדם אריאל בראיון: "זה בדיוק הזמן להביא תוצאות"

אדם אריאל
אדם אריאל | עדי אבישי

אחרי שזכה עם מכבי ראשל"צ בגביע ווינר, הוא משתחרר מטייטל הצעיר, מספר על כך ששלושה קפטנים לשעבר התקבצו בקבוצה אחת, העבודה תחת צביקה שרף ועל המפגש הערב מול המועדון בו גדל, הפועל ירושלים

(גודל טקסט)

בעונה שעברה מכבי ראשון לציון חוותה טראומה כשבמקום להיאבק על האליפות, היא מצאה את עצמה נלחמת על הישארות בליגה. בקיץ עשה צביקה שרף הכל כדי לדאוג שהמצב הזה לא יחזור ובנה קבוצה חדשה כמעט לחלוטין, כשאדם אריאל היה אחד השחקנים הראשונים שצירף.

קפטן מכבי אשדוד בעונה שעברה, אותה הוביל לחצי גמר הגביע ולרבע גמר הליגה, כמעט בן 24, היה חלק מרכזי מהזכייה לפני שבועיים בגביע ווינר והוא מספר איך הזכייה השפיעה על הקבוצה: "אנחנו קבוצה צעירה וחדשה, תמיד ניצחונות נותנים אווירה טובה בחדר ההלבשה. הציפיות של ההנהלה מאיתנו פתאום עלו, כי הם רואים שאנחנו יכולים. גביע ווינר נתן לנו עוד תיאבון, אבל בסוף הליגה זה מה שחשוב ובזה נתמקד".

אחרי שזכיתם בגביע ווינר, זה נתן לכם את האפשרות פתאום לחשוב על אליפות?
"המטרה שלנו זה לנסות להגיע לפלייאוף ומשם לראות מה עושים, אבל כרגע אין מה לחשוב על אליפות".

בקיץ היו לך כמה אפשרויות איפה לחתום. למה בחרת דווקא בראשון?
"ראיתי את הכיוון של קבוצה צעירה אליו הם הולכים. צביקה נתן לי תחושה טובה. ראיתי איזו קבוצה נבנית שם וזה מה שקבע את ההחלטה שלי".


כבר זכו בתואר הראשון לעונה. אריאל ושחקני ראשל"צ (עדי אבישי)

לא כל יום קורה מצב בו מתקבצים בקבוצה אחת שלושה שחקנים שבעונה הקודמת היו קפטנים של קבוצותיהם. חוץ מאריאל, מדובר באיתי שגב שהיה בתחילת העונה הקפטן של מכבי ת"א ועוז בלייזר שהיה הקפטן של מכבי חיפה.

איך הנושא הזה משפיע על חדר ההלבשה?
"כולנו חברים ואין קרבות מנהיגות. זה עוזר כדי לגבש את הקבוצה הכי טוב שאפשר. הקפטן מראה יותר מחויבות וחיוביות כל הזמן. הוא חושב על הקבוצה והשחקנים גם מחוץ לאימונים, נותן יותר אחריות".

זה כיף פתאום לשחק בקבוצה שהעברית בה יותר דומיננטית?
"זה דבר מאוד יפה. כל השחקנים פה זה סוג של 'הדור הבא של הכדורסל'. אנחנו חברים מהנבחרות. אבל אסור לטעות ולחשוב שאנחנו 'ילדים'. אנחנו כבר בני 24 וזה בדיוק הזמן להביא תוצאות".

איך צביקה שרף משתלב בתוך המרקם היחסית צעיר הזה?
"קודם כל אנחנו נותנים לו הרבה כבוד, מה שמאפשר לו להשתלט על מה שקורה פה. כולם מקשיבים לו. דבר שני, יש לו המון תשוקה וזה מדהים לראות. מדבק. הוא דורש המון וזה מדרבן אותנו".


"יש לו המון תשוקה וזה מדהים, זה מדבק". אריאל על שרף (עדי אבישי)

אריאל גדל בהפועל ירושלים, אך לא קיבל שם הזדמנות אמיתית. הערב (שבת, 20:55) הוא יגיע לארנה עם קבוצתו החדשה כדי להוכיח, שוב, לראשי מועדון נעוריו שהם טעו בוויתור עליו. אריאל מספר שבסופו של דבר המטרה שלו היא לחזור למועדון מהבירה: "אני תמיד אגיד שהחלום שלי הוא לחזור ולהיות שחקן מרכזי בירושלים. אבל כרגע אני בראשון ומצאתי גם כאן בית קטן שהתחברתי אליו מהר. אני חתום פה לשנתיים והלוואי שיילך כאן טוב ואני אשאר כאן אפילו יותר".

למרות שהוא מנסה להצטנע, אריאל פעיל ברשתות החברתיות, בעיקר באינסטגרם, מה שעוזר למעריצים ולמעריצות שלו לעקוב אחרי החיים של שחקן מקצוען בליגת העל: "זה נחמד ונותן עוד דרך להכניס הומור לחיים ומשהו להתעסק איתו מחוץ לאימונים. אבל האמת שיש לנו בקבוצה שחקנים אחרים שהם כוכבי אינסטגרם יותר ממני".

איך העונה הזו תסתיים עבור מכבי ראשון?
"מקווה שהיא תהיה עונה עם הרבה רגעים גדולים, במקומות 4-1 בסוף הליגה הסדירה. עונה שבה הכדורסל יחזור להיות טירוף בעיר ובית מכבי יהיה מפוצץ בכל משחק. אני מקווה לשחק טוב כדי לעזור לקבוצה להגיע להישגים האלה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי