עודד קטש: "המחצית הראשונה מול ליטקאבליס הייתה קשה לצפייה"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים דיבר בתכנית הספורט של 103FM על שביעות הרצון מהניצחון בליגת האלופות, אך טען שעדיין יש הרבה על מה לעבוד: "צריך להשתפר מבחינת כדורסל". וגם: היום שאחרי אורי אלון והסגל של מכבי ת"א

(גודל טקסט)

מאז ההפסד בחצי גמר גביע ווינר למכבי ראשון לציון, הפועל ירושלים שומרת על מאזן מושלם עם שני ניצחונות בליגה עוד שניים בליגת האלופות. אתמול (שלישי) הקבוצה מהבירה ניצחה את ליטקאבליס פוניבז' במפעל האירופי ומאמן הקבוצה עודד קטש דיבר בתכניות הספורט של רדיו 103FM והתייחס למשחק מול היריבה הליטאית, הירידה במספר הדקות של בר טימור, הצוות הניהולי ביום שאחרי אורי אלון וגם הסגל שנבנה במכבי תל אביב.

קטש פתח את דבריו והתייחס לניצחון מול ליטקאבליס פוניבז': "ליטאים טובים בכדורסל. הם היו מאוד מחוברים והציגו הרבה תרגילים יחסית למועדון בשלב הזה של העונה. החצי הראשון היה מאוד קשה לצפייה, היה סקור מאוד נמוך אבל שמרנו על יציבות והצלחנו לנצח".

הסגל הרחב: "זה צרות טובות במיוחד שמדובר בקבוצה שלי. אני חושב שהאופי הוא הנכס הכי גדול של הקבוצה, ואת זה נצטרך לקחת הלאה, חברי הקבוצה הם חברים טובים והם חושבים אחד על השני ופחות על התחת של עצמם. מבחינת כדורסל אין ספק שצריך להשתפר אבל בפן האישי אני מאוד מרוצה. יש כאן קבוצה מאוד מיוחדת של אנשים, כל אחד במועדון יודע את זה".


בר טימור. מקבל פחות דקות העונה (דני מרון)

השינוי אחרי אורי אלון: "אני הגעתי באמצע העונה שעברה, לכן לא בניתי קבוצה בעידן אורי אלון, אבל בצד הניהולי אני אציין שאייל חומסקי וגיא הראל מנסים להמשיך את דרכו של אורי אלון ואין שינוי גדול בקבוצה מאז שעזב".

ירידת הדקות של בר טימור: "אני מאוד אוהב את בר טימור, אבל חשבתי שזה נכון לצרף את תמיר בלאט, זה לא מוריד מטימור שהיה מדהים בשנה שבערה והיה הרכז הטבעי היחיד שלי והעונה יש סיטואציה קצת שונה. באירופה הוא מקבל פחות דקות אבל הוא בחור בוגר וילמד איך להתמודד עם המצב. זה עושה פה עוול שכל פעם שמחמיאים לשחקן חושבים שזה אמור לפגוע בשחקן אחר, תמיר בלאט הוא שחקן נפלא וגם בר טימור, הם פשוט שחקנים שונים ואנחנו עובדתית משתמשים בשניהם".

ההתאקלמות של אמארה: "במשחק הראשון הוא היה לא בקצב, אבל צריך לזכור שהוא יותר משנה לא שיחק בחמש על חמש. למרות שהגיע בכושר גופני טוב, זה עניין של זמן, ככל שיעבור הזמן ככה הוא יהיה טוב יותר".


אמארה סטודמאייר. מתחיל לחזור לעניינים (דני מרון)

האם אתה מתאים את הקבוצה למכבי ת"א? "לא, אני אוהב באופן אישי מעדיף להשקיע בשחקנים צעירים במיוחד שאתה משחק נגד קבוצות עם תקציבים גבוהים יותר, אבל המטרה היא תמיד לבנות את הקבוצה הכי טובה שאני יכול".

פתיחת העונה המוצלחת של ג'ייקובן בראון שהושאל לגלבוע/גליל: "מבחינת יכולות והבנת המשחק הוא באמת ברמות הגבוהות ביותר, אבל לשמור על עקביות ואינטנסיביות זה עונת מבחן בשבילו יכול להוכיח את עצמו כטופ יורוליג".

הסגל של מכבי תל אביב: "קודם כל קבוצה שיש להם את זוסמן כבר הרוויחה (צוחק), אבל אין ספק שהסגל שלהם מאוד רחב, ועל פניו זה נראה סגל מאוד עמוק ואיכותי, אבל בשנים האחרונות בנו כמה סגלים מאוד נוצצים והם יצטרכו להוכיח את עצמם"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי