לימונד חזר, אך הפועל ת"א נכנעה 86:76 לגלבוע/גליל

חואקין שוכמן
חואקין שוכמן | דני מרון

בראיינט קרופורד קלע 25 נקודות והוביל את האורחת לניצחון שני העונה, בעוד קבוצתו של פרנקו איבדה יתרון דו ספרתי וירדה למאזן שלילי למרות 17 נקודות של אמינו ודקות ראשונות של הקפטן שקלע 12 נק' ב-20 דקות

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב כבר פתחה את העונה עם הדחה מאירופה וגם את ליגת העל החלה עם ניצחון והפסד, קיוותה שחזרתו של רביב לימונד לסגל לאחר שפספס את המשחקים הראשונים עקב פציעה יסייע לה לשוב למאזן חיובי, אולם היא נכנעה בביתה 86:76 להפועל גלבוע/גליל שעלתה למאזן 1:2.

האדומים אמנם קיבלו בחזרה את לימונד להופעה ראשונה העונה, אבל חסרו את רפי מנקו הפצוע ונראו כמי שעדיין לא התאוששו מה-105:73 להפועל באר שבע במחזור שעבר. הרבע הראשון דווקא היה מוצלח מבחינתם וכשלימונד עלה מהספסל לדקות בכורה ביחד עם תומר גינת הם הובילו את קבוצתו של דני פרנקו ליתרון דו ספרתי, אבל בראיינט קרופורד עם שלשה סיים את הרבע ב-18:24 להפועל תל אביב. ברבע השני חואקין שוכמן וקרופורד העבירו הילוך בהגנה והאורחים אף עלו ליתרון ראשון, 33:35, אלא שהפועל תל אביב השכילה לרדת להפסקה ביתרון, מינימלי אמנם של נקודה אחת בלבד, 41:42.

גם ברבע השלישי המשחק השקול נמשך והיתרון עבר מצד לצד עד שבסיום הרבע שוויון מוחלט, 58:58. כמו במחצית הראשונה, גם הפעם לרבע השני של החצי עלתה קבוצתו של אריאל בית הלחמי חדורת מוטיבציה ובהילוך גבוה וריצת 0:8 סידרה 65:74 כשעל על השעון פחות מארבע דקות לסיום. מילר כבר הפך את היתרון לדו ספרתי עם שלשה שנייה שלו ברבע ומזה כבר הפועל תל אביב לא חזרה. בסיום 76:86.

קלעו להפועל תל אביב: אלאדה אמינו 17 נקודות, רביב לימונד 12, תומר גינת ודאלאס מור 11 כ"א, ג'ונתן הולמס 9, ג'מאל שולר 7, סטו דגלאס 6, צוף בן משה 3.

הפועל גלבוע/גליל: בראיינט קרופורד 25, גרג וויטינגטון 17, איאן מילר 13, חואקין שוכמן 12, ג'יימס קלי ונתנאל ארצי 8 כל אחד, בן אלטיט 2, אריאל נבון 1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי