זוסמן: "אעשה מה שנבן יבקש". קלויארו: "לא היו אנרגיות"

אנג'לו קלויארו
אנג'לו קלויארו | עדי אבישי

הישראלי קלע 11 נקודות בניצחון 64:66 על באר שבע, אך לא היה מרוצה מעצמו: "היו לי דקות לא טובות". שחקן הרכש: "אם לא נהיה קשוחים לא ננצח את אולימפיאקוס בחמישי". ספאחיה רמז שמכבי תל אביב תצרף שחקן חדש

(גודל טקסט)

זה היה הרבה יותר קשה מהצפוי, אבל מכבי תל אביב סימנה אתמול (שני) וי על המפגש עם העולה החדשה והמפתיעה הפועל באר שבע. בהתקפה האחרונה של המשחק היו לדרומיים שלוש הזדמנויות לשלוח את המשחק להארכה, אבל דונאלדסון החטיא בשלומיאליות מתחת לסל והאלופה ניצחה 64:66 בשיניים.

אנג'לו קלויארו, שקלע שש נקודות ב-19 דקות, סיכם: "היה משחק טוב מול קבוצה טובה. במחצית הראשונה שיחקנו ללא הרבה אנרגיות, אבל במחצית השנייה הפכנו את זה. רמת האנרגיות הייתה נמוכה ובלי סקוטי, פארגו וקנדריק זה היה קשה", על המעבר ליורוליג אמר השחקן: "אני חושב שזה חלק מהעבודה שלנו לעבור מהליגה ליורוליג. הרוטציה משתנה בכל משחק. זה שונה אבל אנחנו משחקים קשה בכל משחק. נהיה מוכנים לחמישי, אם לא נשחק קשוח לא נוכל לנצח".

המאמן נבן ספאחיה, שלא חסך את כעסו מהשחקנים על אף שניצחו, אמר: "ניצחון קשה, אבל הניצחון הוא הדבר הכי חשוב. לשמור את ב"ש על 64 זה אומר המון. זה מאוד מרשים. ההתקפה שלנו לא עבדה כמו שצריך אבל אלו החיים של מאמן כדורסל. אין נוסחת קסם, נחכה לפצועים שיחזרו. פארגו לא ישחק נגד אולימפיאקוס וסקוטי נפצע באגודל ואני מקווה שישחק ביום חמישי. יש לנו מחלקת סקאוטינג שעובדת כל הזמן לגבי הרכש", רמז המאמן כי בקרוב יגיע שחקן חדש, ככל הנראה במקום קנדריק ריי ממנו לא מרוצים במועדון.

יובל זוסמן, שהיה הקלע השני של מכבי עם 11 נקודות ב-29 דקות, אמר: "אני שמח שהצלחנו להרים את האגרסיביות שלנו. בחצי השני גם הנענו את הכדור יותר יפה וטוב. קורה לפעמים שלא קולעים כמה דקות, ב"ש גם שיחקו הגנה טובה. היו לי כמה דקות לא טובות, החטאתי שלשה שהייתי צריך לקלוע. כל מה שהמאמן מבקש ממני אעשה".


"אין נוסחת קסם". נבן ספאחיה אחרי הניצחון על באר שבע (עדי אבישי)

השתתפה בהכנת הידיעה: סתיו איפרגן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי