76:77 דרמטי לבני הרצליה על הפועל תל אביב

ג'ף אדריאן
ג'ף אדריאן | אודי ציטיאט

סל ניצחון של אור לאומי שעבר תקופה אישית לא קלה, העניק לאורחים ניצחון גדול בדרייב אין אחרי שלושה הפסדים. האדומים כבר סופרים הפסד חמישי רצוף

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
קשה היה שלא להתרגש עם אור לאומי בסיום המשחק הערב (חמישי) בהיכל קבוצת שלמה: רגעים אחרי שקלע סל ניצחון גדול והעניק לבני הרצליה 76:77 דרמטי על הפועל  ת"א, הוא פשוט לא הצליח לעצור את הדמעות. הגארד עבר שנה וחצי לא קלה, בה הושבת בשל מחלת הנשיקה וראה איך הקריירה שלו נתקעת דווקא אחרי הפריצה. הוא עבד קשה מאוד כדי לחזור, פתח את העונה מצוין והערב סיפק את השיא עם מהלך שעצר את כדור השלג של קבוצתו אחרי שלושה הפסדים רצופים.


פחות מדקה לפני כן החטיא לאומי זריקה נוחה יותר, אבל ברגע האמת הוא העלה את דרגת הקושי ומצא רק רשת. הרצליה מקבלת הרבה אוויר לנשימה, הרבה בזכות משחק השיא של מייקל דיקסון ג'וניור בארץ עם 11 נקודות, 7 ריבאונדים ושיא ליגה עונתי של 15 אסיסטים. כרם משעור וג'ף אדריאן סיימו כקלעים המובילים עם 16 כ"א והשלימו קו קדמי מצוין ביחד עם הילטון ארמסטרונג, שהתעלה עם 12 נקודות, 10 ריבאונדים ו-3 דאנקים.


הפועל ת"א, עדיין ללא ג'רל מקניל שצפה בחבריו החדשים-ישנים מהיציע, סופרת הפסד חמישי ברציפות והיא צפויה לחזור למקום האחרון בסיום המחזור. בדיוק כמו בחולון, האדומים לא ניצלו את הצ'אנסים שהיו להם לסגור עניין והפסידו לסל בשניות הסיום. תומר גינת היה מצוין עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, רפי מנקו הוסיף 13 אבל נעצר ללא נקודה אחרי ההפסקה. דאלאס מור, ג'מאל שולר וג'ונתן הולמס קלעו 8, 5 ו-2 בהתאמה ואחד מהם עלול להיפרד מהקבוצה בקרוב.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי