שרון דרוקר נבחר למאמן החודש, בראיינט השחקן הבולט

שרון דרוקר
שרון דרוקר | דני מרון

נובמבר היה החודש המוצלח של הפועל אילת: המאמן שלה זכה לקרדיט, כמו גם הכוכב שלה שקיבל 76 אחוז מהקולות. תומר גינת נבחר לשחקן החודש הישראלי

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)
חודש נובמבר כבר מאחורינו, זמן טוב לסיכומים ולבחירות המצטיינים של מנהלת ליגת ווינר בכדורסל. אז מי היה השחקן הבולט החודש ומי המאמן? בואו נעשה סדר.


לראשונה מזה כמעט שנתיים, שחקן החודש בליגת ווינר סל מגיע מהפועל אילת: אלייז'ה בראיינט גרף כ-76% מקולות פאנל התקשורת, המורכב מעיתונאים מכל הגופים שמסקרים את הליגה, ונבחר ל-MVP של נובמבר. השחקן הקודם מהקבוצה הכי דרומית בליגה שזכה בתואר היה לנדון מילבורן בינואר 2017. "תודה רבה על הבחירה", אמר בראיינט, "כל הקרדיט מגיע לצוות האימון ולחברים שלי לקבוצה שעובדים כל כך קשה כל יום".


בראיינט קרופורד מהפועל גלבוע/גליל הגיע למקום השני במשאל, בעוד ג'יימס פלדין מהפועל ירושלים ופול סטול ממכבי אשדוד/באר טוביה חלקו את המקום השלישי. פרס שחקן החודש הישראלי הולך הפעם לתומר גינת מהפועל תל אביב. פורוורד הנבחרת נבחר לשחקן הישראלי המצטיין והוא יקבל מילגת לימודים בסך 1,000 דולרים מתנת רענן כץ.



גינת. הישראלי המצטיין של נובמבר (דני מרון)


אני שמח על הבחירה ושמח עוד יותר שהיא מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים שלנו", אמר הפורוורד שרשם שני משחקים טובים גם במדי נבחרת ישראל בשבוע האחרון, "אמשיך לעבוד קשה ולהשתפר כדי לעזור לקבוצה להשיג ניצחונות ולהתפתח מבחינה אישית". עמית שמחון מהפועל חולון הגיע למקום השני במשאל. 


שרון דרוקר, מאמן הפועל אילת הוא מאמן החודש. אחרי פתיחת עונה צולעת, רצף נהדר של חמישה ניצחונות הוביל את דרוקר לזכיה. ההבדל הגדול לעומת שנים קודמות הוא שאילת ערכה רק שינוי אחד בדרך למהפך: החתמת סולימאן בריימו על חשבונו של דווין תומאס. בחודש נובמבר היא רשמה מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי