"פרשת רפי מנקו לא עשתה טוב להפועל ת"א מבחינה תדמיתית"

רפי מנקו
רפי מנקו | דני מרון

יו"ר הפועל תל אביב דיבר על החלטת הקבוצה להיפרד מהפורוורד הישראלי: "לפעמים מה שבונים בקיץ לא עובד, המהלך הזה הועיל לנו ואני חושב שאפילו יועיל לו. הוא שחקן מצוין ואני מאמין שימצא קבוצה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר סיום דרכו המפתיע של רפי מנקו בהפועל תל אביב בהחלטה חד צדדית, שפך היום (חמישי) יושב ראש הנהלת הקבוצה רמי כהן אור על הפרשה בראיון לרדיו 103FM. "החלטנו שבסיטואציה הנוכחית יהיה קשה לרפי לממש את עצמו בהפועל תל אביב", הסביר כהן, "אז עשינו את השינוי. הרבה פעמים אתה בונה בקיץ משהו שיכול לעבוד ולפעמים הוא לא עובד, היתה שרשרת של שינויים וזה לא הכל תלוי בנו."

השיקולים למהלך: "המהלך הזה הועיל לנו ואני חושב שזה יועיל גם לו. זה שיקול ניהולי. אני לא נכנס לסכומים או דברים שהיו יכולים להשאיר אותו, בכדורסל השיקול הכלכלי עובד יחד עם השיקול המקצועי. הוא שחקן טוב אבל לא מתאים לנו. זה כבר לא רלוונטי".

האפשרות שמנקו ימשיך להתאמן עם הפועל עד שימצא קבוצה: "זה מצב לא בריא שנמצא שחקן שהראש שלו לא באותו מקום והחברים שלו רואים אותו ככה, זה לא טוב לשחקן ולא טוב לקבוצה".

מנקו.
מנקו. "יעברו כמה ימים וכלם יתעשתו" (דני מרון)

השלמת החוזה: "אנחנו מאמינים שיעברו כמה ימים וכולם יתעשתו ורפי ימצא קבוצה חדשה. אם יהיה עלינו להשלים חלק מהשכר אנחנו נעשה את זה.

"הגענו למסקנה הזאת אחרי שלושה שבועות, זה לא משהו שבא בהחלטה של רגע. אני יכול להגיד לך שאתמול פנו אליו ארבע קבוצות מלבד מכבי אשדוד. יש קבוצות שרוצות אותו ובסופו של דבר הוא ימצא קבוצה, הוא שחקן מצוין".

דעת המאמן בנושא: "בהתחלה דני פרנקו לא היה בעד ההחלטה, אבל לבסוף הוא תמך בצד שלנו".

דני פרנקו.
דני פרנקו. "בהתחלה לא היה בעד ההחלטה" (דני מרון)

איך מגיבים האוהדים: "לא עשיתי סקר בין האוהדים, ממה שאני שומע, מקצועית האוהדים בעד, לגבי הדרך היו כל מיני טענות אבל זה בגלל שהנתונים הוצגו בצורה לא נכונה. בשום שלב לא אמרנו שאנחנו לא נעמוד במחויבות שלנו ובניגוד לשמועות לא אמרנו שהחלטנו לזרוק אותו לאשדוד".

תדמית הקבוצה לאור הפרשה: "אין לי ספק שזה לא עשה לנו טוב מבחינה תדמיתית, אבל זה המצב. הנהלות יכולות לעשות דברים טובים ועדיין לקבל תגובות שליליות, ככה זה בספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי