יום ראשון בראשל"צ: בכורה לגודס על הקווים מול חולון

גיא גודס
גיא גודס | אודי ציטיאט

עוד שני משחקים במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל יפתחו את השבוע. האחרונה בטבלה תארח את המוליכה. במשחק השני, תפגוש נס ציונה בביתה את מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

משחקי המחזור התשיעי בליגת העל שהחלו במוצאי שבת, יימשכו ביום ראשון עם שני משחקים. האחרונה בטבלה, מכבי ראשון לציון תארח את המוליכה הפועל חולון בבכורה של גיא גודס על הקווים, בעוד מכבי תל אביב תתארח בנס ציונה. 


מכבי ראשל"צ – הפועל חולון (19:00)
קרב קצוות ייערך בראשון לציון, כאשר המוליכה הפועל חולון, תתארח אצל נועלת הטבלה, מכבי ראשון לציון, שתגיע למשחק עשהיא עומדת על רצף של שלושה הפסדים. גיא גודס יערוך בכורה מחודשת על הקווים כמאמן המארחים, אליהם הגיע במקומו של צביקה שרף שפוטר. המאזן ההיסטורי של המשחקים בין הקבוצות במסגרת הליגה מורה על 25:31 למכבי ראשל"צ. בעונה שעברה: 0:3 לחולון. 


עירוני נס ציונה – מכבי  ת"א (20:45)
השמינית בטבלה תארח את השלישית שלה משחק חסר. המאזן במשחקי הליגה בין הקבוצות עד כה מורה על 2:9 למכבי ת"א, כאשרהצהובים עומדים על רצף של שלושה ניצחונות דו-ספרתיים בלב המושבה במסגרת העונה הרגילה. טל דן הוא היחיד בנס ציונה שהיה שותף לכל שלושת הניצחונות שלה על מכבי ת"א, מלבד המאמן נדב זילברשטיין.


המשחק בנס ציונה ייערך בפתחו של שבוע עמוס עבור מכבי תל אביב: ביום שלישי הם ישחקו בהרצליה, ביום חמישי יארחו בהיכל מנורה מבטחים את באסקוניה במסגרת היורוליג, ובשבת הבאה הם יארחו את הפועל ירושלים למשחק במסגרת ליגת העל

. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי