בשבת: אליפות אירופה לעתודה נשים תצא לדרך באילת

שירה העליון. תואר ומינוי
שירה העליון. תואר ומינוי | צילום: עודד קרני, מנהלת ליגת הנשים

נבחרת ישראל תארח את הטורניר עם מטרה ברורה - להעפיל חזרה לדרג א'. מחר (שבת, 18:15) הבנות יתמודדו מול קרואטיה החזקה ולא מצליחות להסתיר את ההתרגשות: "אנחנו בטירוף, מחכות שזה כבר יגיע ומאוד מתרגשות"

(גודל טקסט)
מחר (שבת) תיפתח אליפות אירופה לעתודה נשים (דרג ב') שתערך באילת. הטורניר שכולל שתים עשרה נבחרות יערך באולמות אלון ובגין בעיר, לאחר שישראל נבחרה לארח את התחרות. ב-18:15 תעלה נבחרת ישראל למשחק חשוב וקשה נגד קרואטיה, שנחשבת לאחת הקבוצות החזקות בבית שכולל גם את אירלנד, רומניה, בריטניה ובלארוס. לנבחרת, כאמור, מטרה אחת ברורה – לפתוח את הטורניר ברגל ימין ולסיים בין שלוש הראשונות כדי לעלות לדרג א'.


את הנבחרת מאמנת שירה העליון שסיפרה: "יש דריכות והתרגשות שאנחנו מנסים לתעל אותה למקומות הנכונים. זה שהאליפות בארץ אמור לתת לנו המון תמיכה גבית והרבה ביטחון. יש לנו סדרה של משחקים לא פשוטה בכלל, אבל אנחנו רוצות להגיע לרגע האמת בשיא הכושר, גם מנטאלית וגם מקצועית. יש מחויבות מלאה של השחקניות והצוות אחרי תקופת הכנה מאוד אינטנסיבית ומדויקת ואני מקווה שנראה את זה כבר במשחק הראשון נגד נבחרת חזקה מאוד. הקרואטיות סיימו בשנה שעברה במקום חמישי ובנערות הפסדנו להן. זו נבחרת חזקה עם שחקניות פנים מצוינות ומאסיביות, נבחרת אירופאית קלאסית באמת טובה. נצטרך למזער את ההבדלים הפיזיים בין הקבוצות, אבל אני חושבת שאם נלך לסגנון המשחק אליו אנחנו מכוונים, המשחק יהיה פתוח ונוכל לנצח וזו המטרה שלנו".




"אנחנו כבר לא יכולות לחכות שזה יתחיל וממש מתרגשות", סיפרה הגארדית עדן רוטברג, מהשחקניות המובילות בנבחרת, "אנחנו עובדות קשה ומכינות את עצמנו לרגע האמת לעלות למגרש ולתת בראש. זה מדהים לשחק בבית מול הקהל הביתי וזה פקטור משמעותי. לדעתי זה יתרון רציני לנו ואני חושבת שזה יעזור לנו. אותי זה לא מלחיץ ואם יש לחץ זה לחץ חיובי שנדע לטפל בו כמו שצריך".


יערה יצחקי הוסיפה: "אנחנו בטירוף, מחכות שזה כבר יגיע ומאוד מתרגשות. עשינו הכנה טובה ונגיע מוכנות ודרוכות למשחק הראשון ולאליפות בכלל. קרואטיה נבחרת טובה, אבל התחושה שזה תלוי בעיקר בנו. אם נגיע מרוכזות, ננטרל את הלחץ ונעשה מה שצריך נוכל לנצח אותן. הן קבוצה גבוהה, אבל חשוב שנתרכז בדברים שאנחנו צריכות לעשות".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי