הפועל פתח תקווה התחזקה בשלוש שחקניות אמריקאיות

בריטני סייקס
בריטני סייקס | יח"צ

העולה החדשה לליגת העל החתימה את בריטני סייקס, אלכסיס פיטרסון ושאקיה לירי ששיתפו פעולה במכללת סירקוז

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל , הפועל פתח תקווה, חיזקה את שורותיה לקראת העונה הקרובה שתיפתח ב-16 באוקטובר בשלוש שחקניות אמריקאיות ששיחקו יחד במיכללת סירקוז. אחת ההחתמות המסקרנות היא הגארדית בריטני סייקס (23, 1.75 מטר) ילידת ניוארק, ניו ג'רזי, המשחקת בימים אלה במדי קבוצת אטלנטה דרים ב- WNBA שבחרה אותה במקום השביעי בדראפט, הבחירה הגבוהה ביותר לשחקנית ממכללת סירקיוז, ממנה הגיעה לליגה הטובה בעולם.

את עונת הרוקי שלה ב-WNBA סיימה סייקס עם ממוצעים מרשימים של 13.9 נקודות למשחק, 4.1 כדורים חוזרים ו-1.9 אסיסטים, ב- 25.4 דקות למשחק. בחודש שעבר נבחרה לרוקי החודש באוגוסט. משחק השיא שלה היה זה שנעל את העונה הרגילה בו היא קלעה 33 נקודות והוסיפה 5 כדורים חוזרים, שלא מנעו מקבוצתה להפסיד 84:70 לפניקס ולסיים את העונה ללא כרטיס לפלייאוף. נציין שלצידה של סייקס משחקת טיפני הייז ממכבי אשדוד. את הופעותיה במכללה סיימה במקום השלישי בטבלת קלעיות כל הזמנים, עם ממוצע של 19.2 למשחק ועם 101 ניצחונות בקריירה, היא השחקנית הכי ווינרית בתולדות המכללה.

לצידה של סייקס תשחק הגארדית אלכסיס פיטרסון (22, 1.70 מטר) ילידת קולומבוס, אוהיו הנראית כאחת השחקניות המבטיחות ביותר שנחתו בקבוצה. פיטרסון משחקת בסיאטל סטורם מה-WNBA בעונתה הראשונה בליגה ומעמידה ממוצעים צנועים יחסית של 2.1 נקודות למשחק, 1.2 כדורים חוזרים וקצת פחות מאסיסט ב-7 דקות. פיטרסון נחשבת לאחת השחקניות הטובות ביותר בתולדות סירקוז, עם ממוצעים של 14.8 נקודות למשחק (שנייה בהיסטוריית המכללה) כשבעונתה האחרונה רשמה 23.4 נקודות למשחק. 4.4 אסיסטים למשחק מדרגים אותה חמישית בתולדות הקבוצה. בעונה האחרונה מסרה 7 אסיסטים בממוצע למשחק.


פיטרסון. הבטחה גדולה

בשלוש עונותיהן של סייקס ופיטרסון בסירקיוז, הן הובילו את הקבוצה פעמיים לסיבוב השני של הטורניר הארצי וב-2016 אף העפילו לגמר לראשונה בתולדות המכללה בו נוצחו בידי קונטיקט. לקבוצה הצטרפה הסנטרית שאקיה לירי (26 , 1.89 מטר) ששיחקה לצד סייקס ופיטרסון בסירקיוז. בארבע שנותיה במכללה רשמה ממוצעים של 5.6 נקודות ו 5.4 ריב'. מאז הספיקה לשחק בספרד, צ'כיה (בה רשמה את עונת השיא עם ממוצע של 14.5 נק' ו-10 ריב') ובעונה שעברה בפרייבורג הגרמנית, ששיחקה ביורוקאפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי